טוען...

החלטה שניתנה ע"י חנה לפין הראל

חנה לפין הראל07/08/2014

בפני

כב' השופטת חנה לפין הראל

מבקשת

תמי מאירסון

נגד

משיבה

אילנה יונה זמברג

החלטה

נושא האכלת חתולים משמש מדי פעם רקע למחלוקת בין שכנים ודיירי אותו רחוב בו נעשית האכלת החתולים.

לאחר ששמעתי את המבקשת והמשיבה, נראה כי הסכסוך כאן ניתן לפתרון קל אשר מחד לא יפריע להמשך האכלת החתולים, ומאידך ימנע את המטרד אותו גורמים העורבים למשיבה מה שהביא ליצירת הסכסוך.

אינני מתעלמת מטענת המבקשת כי ראתה את המשיבה מפזרת רעל עכברים, וטענה זו אושרה לדבריה על ידי הווטרינר העירוני ד"ר יאיר וייס.

ד"ר יאיר וייס מתבקש על כן להודיע לבימ"ש אם אכן אושר על ידו שהחומר אותו צילמה המבקשת והעבירה לו בתמונה הוא רעל עכברים. ההודעה לבימ"ש מתבקשת בתוך 10 ימים מהיום.

אינני נכנסת למחלוקת האם הוכתה המבקשת כטענתה ע"י המשיבה במקל של מטאטא או היה זה משהו בלתי מכוון עקב דחיפתה של המשיבה על ידי המבקשת לטענתה. עניין זה נתון לחקירת המשטרה.

נכון בעיני ליצור מצב שבו המבקשת תשים את האוכל לא על גגון תחנת הטרנספורמציה של חברת החשמל, אלא אכן מתחת למתקן סילוק האשפה הנמצא במקום ותמתין כ-10 דקות עד אשר החתולים יסיימו את האוכל ותסלק משם את השאריות ככל שתיוותרנה. קעריות המים תישארנה אף הן מתחת למתקן האשפה. אין ספק בליבי שהחתולים יתרגלו מהר מאוד למקום החדש ולא יזקקו דווקא לגגון של תחנת הטרנספורמציה.

בחלוף 30 יום מהיום, יודיעו הצדדים על תוצאות מצב זה של האכלת החתולים.

תשומת ליבה של המחלקה הווטרינרית בעיריית חיפה לתלונות של המשיבה אשר כנראה משותפות גם לתושבים אחרים, לעניין המטרד שיוצרים העורבים.

המחלקה הווטרינרית בעיריית חיפה תואיל להודיע לבימ"ש אם קיימות באזור מגוריהן של המבקשת והמשיבה פינות האכלה של חתולים, והיכן. הודעה זו מתבקשת בתוך 10 ימים מהיום.

עד למתן החלטה אחרת הצו אשר ניתן על ידי היום 06.08.2014 יעמוד בתוקפו, דהיינו המשיבה תימנע מלהתקרב לבית מס' 25 ותימנע מלאסוף את האוכל והמים שהמבקשת תעמיד לרשות החתולים באופן שמתואר לעיל.

בנוסף, הנני אוסרת על המבקשת ועל המשיבה ליצור כל קשר ביניהן, בין בעל פה, בין בכתב, בטלפון או כל צורת התקשרות. במידת הצורך יפנו לשוטר הקהילתי.

המזכירות תמציא העתק ההחלטה לצדדים. למשיבה באמצעות פקס מס' 04-8265522. המבקשת הודיעה כי היא תדאג לקבל את ההחלטה ממזכירות בימ"ש במשך היום.

המזכירות תמציא בפקס החלטה למשטרת חיפה, אשר תדאג לעדכן מיד את השוטר הקהילתי מר חיים משה טל' 050-6276490. המזכירות אף היא תודיע טלפונית לשוטר הקהילתי.

המזכירות תמציא העתק החלטה למנהל המחלקה הווטרינרית בעיריית חיפה, על מנת גם לקבל את התייחסותו של דוקטור כאמור לעיל, וגם לקבל התייחסות של העירייה לעניין קיום פינות האכלת חתולים.

ניתנה היום, י"א אב תשע"ד, 07 אוגוסט 2014, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
07/08/2014 החלטה שניתנה ע"י חנה לפין הראל חנה לפין הראל צפייה
19/08/2014 החלטה שניתנה ע"י חנה לפין הראל חנה לפין הראל צפייה
10/09/2014 הוראה למשיב 1 להגיש הודעה חנה לפין הראל צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 תמי מאירסון
משיב 1 אילנה יונה זמברג