טוען...

פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר

צוריאל לרנר11/10/2015

בפני

כב' הרשם הבכיר צוריאל לרנר

תובעת ונתבעת שכנגד

שומרה חב' לביטוח בע"מ

נגד

נתבעות ותובעת שכנגד

1.אורן טל

2.ש. שלמה רכב בע"מ

פסק דין

בפני תביעה כספית, על סך של 2,790 ₪, ותביעה שכנגד, על סך של 8,712 ₪, שעניינן נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונת דרכים.

בתום הדיון שהתקיים בפני, ובנסיבות, הסכימו הצדדים להכרעה על פי סעיף 79א(א) לחוק בתי המשפט, בלא נימוקים, ובהסתמך על כתבי הטענות, העדויות וחומר הראיות שהוגש.

אין חולק, כי שתי המכוניות נסעו על רח' ירקון, בקטע שבין רח' פרישמן לרח' גורדון. אין חולק כי רכב התובעת ביקש לפנות שמאלה למגרש חניה, וכי רכב התובעת שכנגד היה על הנתיב השמאלי, ובין כלי הרכב ארעה התנגשות.

בקליפת אגוז, נהגת התובעת טוענת, כי נהגת התובעת שכנגד עקפה אותה תוך שהיא פונה שמאלה, ולא אפשרה לה להשלים את הפניה בבטחה, ואילו נהגת התובעת שכנגד טוענת, כי נהגת התובעת פנתה שמאלה מהנתיב הימני, בשעה שהיא, נהגת התובעת שכנגד, היתה משמאל לרכב התובעת.

לאחר ששמעתי את העדויות, ולאחר שעיינתי במוצגים ובכתבי הטענות, לרבות רכיבי הנזק השונים, הנני קובע שיהיה זה נכון וצודק לחייב את הנתבעת שכנגד לשלם לתובעת שכנגד סך של 8,712 ₪, וכן את אגרת התביעה שכנגד בסך 378 ₪, את שכר העדה בסך 300 ₪, ושכ"ט עו"ד בסך 1,542 ₪. כל הסכומים האמורים ישולמו תוך 30 יום מהיום, אחרת יצברו הפרשי הצמדה למדד וריבית כדין מהיום ועד לתשלום בפועל. את התביעה העיקרית אני דוחה, ללא צו להוצאות.

ניתן היום, כ"ח תשרי תשע"ו, 11 אוקטובר 2015, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
11/10/2015 פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר צוריאל לרנר צפייה