טוען...

החלטה

אילנית אימבר25/08/2014

בפני כב' השופטת אילנית אימבר

המבקשים

מדינת ישראל

נגד

החשודים

לאה פרידמן

<#2#>

נוכחים:

מטעם המבקשת: רס"ר בושור עאמר

מטעם החשודה: הובאה, עו"ד נג'מה הייב

פרוטוקול

ב"כ המבקשת: חוזר על הבקשה, מגיש תיק חקירה וכן דוח סודי. החשודה הובאה ביום שישי לביהמ"ש ובהסכמה הוארך מעצרה עד היום ותוך כדי כב' השופט החליט לבצע בדיקה פסיכיאטרית. משום מה היא לא נלקחה לבדיקה פסיכיאטרית. אנחנו מבקשים להאריך מעצרה כדי לבצע בדיקה פסיכיאטרית ולבצע פעולות נוספות.

דוח סודי התקבל וסומן מש/1.

מבקש להיעתר לבקשה.

ב"כ החשודה: אכן הסכמנו להארכת מעצרה עד היום לצורך בדיקה פסיכיאטרית אבל זה שלא לקחו אותה לא אומר שהיא צריכה להיות בת ערובה.

מר ישראל כהן ת.ז. 066762865: אני אחיה של החשודה. אני מתחייב לקחת אותה לאח שלי בטבריה אני גם מסכים לקחת אותה לירושלים אבל היא מעוניינת להיות קרובה לילדים שלה. יש לה תינוק בן 7 חודשים בצפת.

המתלונן: אנחנו אוהבים אותה מאוד וזה פעם ראשונה שזה קרה. הילדים רוצים אותה בבית ואוהבים אותה מאוד. היא אישה ביישנית ועדינה ויש לה מידות טובות. יש לי את הבן הגדול שכל הזמן בוכה ואומר שרוצה את אמא. (המתלונן בוכה).

<#3#>

החלטה

בפניי בקשה להארכת מעצרה של החשודה למשך 4 ימים בגין חשד לביצוע עבירה של תקיפת זוג. בן הזוג נחקר באריכות ביום 21.8.14. ככל הנראה החשודה סובלת מבעיה נפשית כזאת או אחרת, כעת היא בוכה, היא נראית עצובה ומדוכאת.

אומנן חומר הראיות מגלה חשד סביר אך אני סבורה כי עילת המעצר אינה ברף המחייבת המשך מעצרה מאחורי סורג ובריח. לטעמי ניתן יהיה לבצע את פעולות החקירה המבוקשות כאשר החשודה משוחררת בתנאים.

באולם ביהמ"ש נוכחים אחיה של המשיבה אשר מתגוררים בירושלים והביעו הסכמתם לשמש לה כחלופה אך לאחר שלמדתי כי יש לה תינוק בן 7 חודשים בבית ראוי להעדיף חלופה קרובה יותר על מנת שתוכל להתאחד עם ילדיה במסגרת החלופה.

מר כהן אחיה של החשודה התחייב בפניי להסיעה לאחיהם המשותף מר אהרון כהן שמתגורר בטבריה ברחוב רש"י 6 קריית שמואל, מספר טלפון של האח – 0527673979. החשודה תשהה בכתובת זו בתנאי מעצר בית מלאים למעט חלון התאווררות יומי בין השעה 14:00-15:00 עד ליום 28.8.14 שעה 18:00 ולאחר מכן אני מתירה לה לשוב לביתה אלא אם כן תוגש בקשה להארכת התנאים.

כמו כן, בהתאם לסמכותי לפי חוק טיפול לחולי נפש התשנ"א 1991 סעיף 17 אני מורה לפסיכיאטר המחוזי לבדוק את החשודה בדיקה פסיכיאטרית מלאה. תוצאות הבדיקה יוגשו תוך 30 יום מהיום. יש לזמן את החשודה לבדיקה באמצעות טלפקס שמספרו 04-6013515.

תוצאות הבדיקה יסרקו לתיק ביהמ"ש ולאחר מכן יועברו לעיון הצדדים.

<#4#>

ניתנה והודעה היום כ"ט אב תשע"ד, 25/08/2014 במעמד הנוכחים.

אילנית אימבר , שופטת

ב"כ המאשימה: מבקש עיכוב ביצוע ל-24 שעות לצורך הגשת ערר.

ב"כ החשודה: מתנגדת.

<#5#>

החלטה

מטרת הבקשה הינה לשקול הגשת ערר לביהמ"ש המחוזי על החלטת השחרור.

ביהמ"ש מחויב לשקול באם שחרורה של החשוד יעשה נזק בלתי הפיך או סיקול החקירה באופן שלא ניתן יהיה להשיב את הגלגל אחורנית.

מעיון בדוח הסודי אשר סימנתי מש/1 לא מצאתי כל פעולה דחופה אשר מצדיקה היעתרות לבקשה.

עסקינן בחשודה ללא כל עבר פלילי המצויה בתנאי מעצר בית מלאים, תתייצב להמשך החקירה כל אימת שתוזמן, כמו כן המתלונן הגיע לדיון המשפטי וציין כי הוא אינו מפחד ממנה וכי היא אמא טובה ופרץ בבכי. מבלי להקל ראש בחומרת העבירה נראה כי החשודה אשר ילדה את תינוקה לפני 7חודשים סובלת מבעיה נפשית כזו או אחרת וראוי ליתן לה מענה בהקדם האפשרי מבלי להשאירה מאחורי סורג ובריח.

במידה ויוגש ערר ניתן יהיה לזמן את החשודה במספר הטלפון של אחיה והיא תתייצב.

הבקשה נדחית.

יחד עם זאת, על המשיבה להתייצב בתחנת משטרת צפת מחר 26.8.14 בשעה 10:00 לצורכי חקירה.

<#6#>

ניתנה והודעה היום כ"ט אב תשע"ד, 25/08/2014 במעמד הנוכחים.

אילנית אימבר , שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
25/08/2014 החלטה אילנית אימבר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מדינת ישראל לא מזוהה לא מזוהה
חשוד 1 לאה פרידמן