טוען...

פסק דין שניתנה ע"י אדי לכנר

אדי לכנר17/06/2018

בפני

כבוד הרשם בכיר אדי לכנר

תובעת

ש. שלמה רכב בע"מ

נגד

נתבעת

הכשרה חברה לביטוח בע"מ

פסק דין

בפני תביעה ע"ס 4045 ₪ בגין נזק שנגרם לרכב התובעת כתוצאה מתאונת דרכים.

להלן עדות נהג התובעת מר אלי הרוש:

אני חניתי את הרכב הגעתי למרכז קניות, חניתי את הרכב עם כיוון הנסיעה במקביל בחניה כפולה, חיכיתי לבן שלי ואשתי, אני מסביר עם המכוניות איך זה קרה. ראיתי שהיא יוצאת התחלתי בנסיעה איטית אני בנסיעה היא מגיעה לכיוון שלי ונוצר שפשוף. משני הצדדים יש חניות.

לפני שהיא פגעה בי היא היתה בחניה היא יצאה מחניה.

אם היא טוענת שהיא ראתה אותי והיא עצרה ובזמן שנסעתי אני פגעתי בה כשהיא בעצירה אני אומר שנסעתי ישר כשהיא יצאה כדי לפנות את הדרך.

להלן גרסת עדת הגנה הגב' רחל דידי, :

יצאתי מהחניה התחלתי לנסוע ואז ראיתי את הרכב השני שמגיע הוא הגיע במהירות גבוהה והבנתי שאם אני לא עוצרת הוא יפגע בי, אז עצרתי הוא מגיע אני עומדת ונכנס ככה, אני מסבירה עם המכוניות איך זה קרה. יש שם שני נתיבים, אני הייתי במסלול שלי והוא במסלול שלו, הוא בא במהירות מאוד גבוהה. אני מראה היכן נפגע הרכב שלי. לא יודעת איך הוא פגע בי, אני עמדתי, לא הסתכלתי היכן נפגע הרכב שלו. אני נפגעתי בצד שמאל אחורי ואצלו גם שמאל אחורי.

אחרי התאונה החניתי את הרכב שלי וביקשתי ממנו פרטים הייתי עם אחי באוטו שהיה קטן הוא לא רצה לתת לי פרטים, ביקשתי ממנו הרכב היה של ההורים שלי, הוא אמר לא קרה כלום, לא רוצה לתת לך פרטים. אמא שלי דיברה איתו הוא התעצבן גם עליה, הוא בסופו של דבר נתן לי פרטים.

לאחר ששמעתי את העדים ועיינתי בתמונות אני מעדיף את גרסת עד התובעת אשר הייתה קוהרנטית על פני גרסת נהגת הנתבעת אשר לא זכרה את מיקומי הפגיעה . אם גרסת הנתבעת הייתה נכונה ורכבה היה בעמידה בעת התאונה לא היה נגרם נזק בחלקו האחורי של רכב התובעת.

כמו כן טענת נהגת הנתבעת כי היציאה מחניה אינה רלוונטית לתאונה כי חלפו שתי דקות אינה מתיישבת עם העובדה שהיא בעצמה ציינה בטופס ההודעה כי יצאה מחניה.

לאור האמור אני סבור כי התובעת הרימה את הנטל ואני מחייב את הנתבעת לשלם לתובעת סך של 4,045 ₪ בצירוף אגרה , שכר העד ושכ"ט עו"ד בסך 1,800 ₪.

הנתבעת תישא בשכר העדה מטעמה.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
17/06/2018 פסק דין שניתנה ע"י אדי לכנר אדי לכנר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 ש. שלמה רכב בע"מ יוסי שקואי
נתבע 1 הכשרה חברה לביטוח בע"מ דביר דמנד