טוען...

פסק דין שניתנה ע"י דוד גדעוני

דוד גדעוני21/06/2015

בפני

כבוד השופט דוד גדעוני

התובעים

1.אשר מזרחי

2.משה מזרחי

נגד

הנתבעת

חברת קדישא, "התאחדות העדה הכורדית בירושלים"

פסק דין

הצדדים בתיק זה, הסכימו והסמיכו את בית המשפט לפסוק בתובענה דנן על פי שיקול דעתו, לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד- 1984, ללא נימוקים, על יסוד כלל המסמכים שבתיק ולאחר שמיעת דברי הצדדים בקצרה, ובלבד שהסכום שייפסק לא יפחת מסך של 10,000 ₪ ולא יעלה על סך של 50,000 ₪.

עיינתי בכלל המסמכים שבתיק בית המשפט. בכלל זה עיינתי בכתבי הטענות על נספחיהם. שמעתי את דברי הצדדים בדיון לפניי. נתתי דעתי למסמכים שהוצגו בקשר עם מכירת חלקת הקבר הנדונה לאחרת, עוד קודם למועד פטירת המנוח. שמעתי את דברי נציגת הנתבעת בדיון שלפניי, ובכלל זה ביחס לטעות שנפלה אצל הנתבעת. שקלתי את דברי התובע 2. נתתי דעתי למהות הנזק שנגרם בנסיבות העניין, לעיתוי הבלתי פשוט שבו נודעו הדברים לתובעים ולעוגמת הנפש שהיתה כרוכה בכך. כמו כן נתתי דעתי לכך שהמנוחה נקברה, בסופו של דבר, בקרבת מקום ממשית למקום קבורתו של המנוח. הבאתי בחשבון את הסכום שנגבה על ידי הנתבעת באמצעות הצגת חלק מההמחאות שנמסרו לה לפירעון (שאותו הסכימה הנתבעת להשיב (ס' 33 לכתב ההגנה), שמכך עולה גם הסכמתה שלא להציג את יתרת ההמחאות לפירעון). שקלתי את כלל טענות הצדדים ובאי כוחם.

על יסוד התמונה הכוללת שהובאה לפני, ולשם סילוק סופי של טענות הצדדים זה כלפי זה, אני מורה כי על הנתבעת לשלם לתובעים סך כולל של 18,000 ₪. בנסיבות העניין לא ראיתי לעשות צו להוצאות מעבר לאמור.

אגרת המשפט תוחזר לתובעים בהתאם לתקנות ובשים לב לכך שהתיק הסתיים על דרך הפשרה במסגרת ישיבת קדם משפט ראשונה.

המזכירות תמציא באמצעות הפקס.

ניתן היום, ד' תמוז תשע"ה, 21 יוני 2015, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
01/03/2015 החלטה שניתנה ע"י דוד גדעוני דוד גדעוני צפייה
21/06/2015 פסק דין שניתנה ע"י דוד גדעוני דוד גדעוני צפייה