טוען...

מטעם השטיח המעופף – מר ארנסט גרוניס

פרוטוקול

התובעת 5 מוזהרת כחוק:

ביום 13.6 הזמנו חופשה בת שלושה לילות בחברת איסתא, מי שביצע את ההזמנה זה שלמה.

הזמנו 4 חדרים כאשר שלושה רשומים על שלושתינו האחים, ואחד מהם האחיין שזה שםש אחר, ביום 15.8 היתה לנו טיסה בשעה חמש וארבעים לכיון כריתים, הגענו בסביבות 10 למלון אמרו לנו שנקבל את החדרים בשעה 14.00. חיכינו.

בשעה 14.00 ניגשה אלינו הנציגה ואמרה ששלושתנו ניכנס בחדר אחד.

האחיין שלי קיבל חדר בנפרד ואנחנו נאלצנו להיכנס שישה אנשים מבוגרים בחדר יחיד, כאשר הכניסו מיטות מתקפלות מהחלון, והיינו צריכים לישון על מיטות מתקפלות של ילדים.

נסנו לארבעה לילות.

בלילה הראשון קיבלנו חדר בשעה שבע בערב, למחרת היינו צריכים לפנות עוד פעם את החדר, והיינו צריכים לפנות בבוקר, הם ביקשו מאיתנו להוציא את המזדוות ולשים אותם בשמירה עד שימצאו לנו את החדרים.

ישבנו עם המזוודות בחוץ הלכנו לבריכה, חיכינו בבריכה חשבנו שעה שעתיים ואז בשעה שש קיבלנו את החדר, רצינו לצאת לטייל. הם אמרו לנו שעוד שעה יתנו לנו את החדר וככה משכו אותנו.

המזוודות הכל בחוץ רוצים את הפרטיות שלנו, לא הצלחנו לקבל את הפרטיות שלנו, אמרו עוד שעה נמצא לכם חדר, הגיעה נציגה ואמרה עוד שעה.

בשעה חמש שש הביאו לנו את החדר ואז שכרנו את הרכבים, כל הטיול נהרס, עד היום אני לא מדברת עם גיסתי בגלל פליטות פה, אנו פעם בשנה יוצאים לטיול למה לא יכולים להגיע להסדר שהבית מלון יביא לנו חדר לכל אחד?

התובעים:

אין לנו מה להוסיף מעבר לזה.

נציגת הנתבעת :

אין מחלוקת שפנו אלינו כדי ללא הזמנה, "איסתא" היא לא הספק, אנו פונים לחברת השטיח המעופף קיבלנו אישור על החופשה גם על המלון וגם על הטיסות כדי לסגור את העסקה, קיבלנו שובר מלון עם הלוגו של חברת השטיח המעופף שיש עסקה לארבעה לילות חמישה ימים, מבחינתנו העיסקה סגורה, אף אחד לא הודיע לנו שיש איזה שהיא בעיה. בפעם הראשונה שנודעה לנו שיש בעיה היה יום אחרי שהם הגיעו. רק למחרת הם פנו אליו 24 שעות אחרי, התקשרה אלינו אימא של שיר שקיבלנו חדר אחד מתוך 4 חדרים. השטיח המעופף אמר שהם יטפלו בזה כי זה בעיה במלון והשטיח המעופף יטפלו בזה. אנחנו הנחנו שהכול הסתדר כפי שכבר קרה ואף אחד לא פנה אלינו.

התובעת:

אני שלחתי להם מכתב לשירות הלקוחות שלהם. אז הם טענו שהשטיח הוא האחראי לזה.

ביום 14.10.

באותו היום דיברנו עם הנציגה שלהם.

מר גרוניס:

אין מחלוקת כי הוזמנו 4 חדרים. מגיש לביהמ"ש מסמך מחברת ההזמנות שלנו, שהוזמנו 4 חדרים, וכך גם התקבל הואוצ'ר שאכן הוזמנו 4 חדרים.

חשבו לציין שסיטונאי התיירות הישראלים מעולם לא נמצאים בקשר ישיר עם בתי המלון אנו מסתמכים על מה שהספק עזר מאשר ומציע לנו, במקרה הזה אושרו 4 חדרים אך מבלי שהדבר תלוי, במקרה שלנו קרה רישום יתר בלילה הראשון ורק ביום השני קיבלו התובעים את החדרים, תמוהה שהתובעים מנסים לצייר שעוגמת נפש היא משהו שקשה לשאת אותה במקרה הזה.

ניסינו לשלם להם 330 יורו כדי להאפיס את דעתם שזה עלות ללילה. 330 יורו לכולם אך הם סירבו.

הערת בית המשפט:

בשלב זה מתקיים דיון בלתי פורמלי שלא לפרוטוקול, במהלכו מציע בית המשפט לצדדים הצעות דיוניות ומהותיות, אשר נועדו להבהיר סיכונים וסיכויים ולנסות ולהביא לייעול הדיון, או לייתר את הצורך בהכרעה משפטית לגופן של טענות, וכדי לבחון אפשרות לסיום המחלוקות בדרך של הסכמה. אין בהצעה כלשהי משום הכרעה או קביעת התוצאה הסופית, ומובן שאין חובה לקבלה – סירוב לשקול הצעה או לקבל פשרה לא ייחשב לרעת המסרב. במקרה ולא תהיה הסכמה, תינתן הכרעה על פי הדין.

– לאחר הפסקה –

הצדדים:

בהמלצת ביהמ"ש, הגענו להסכמה לפיה, לסילוק סופי ומלא של התביעה, לפנים משורת הדין ומבלי שצד מודה בטענות רעהו, תעניק הנתבעת לתובעים, יחד או כל אחד לחוד, הנחה בשיעור של 5% למשך שנתיים עבור כל הזמנה בארץ או בחו"ל.

הנתבעת תשלח בתוך 30 ימים שובר הנחה לכל אחד משלושת הזוגות והם ידרשו להציגו לשם מימוש ההטבה.

כמו כן, מוסכם כי צד ג, לפנים משורת הדין ומבלי להודות בכל טענה כלשהי, תשלם לכל אחד מהזוגות פיצוי בסך של 800 ₪ (2400 ₪ סך הכל) וזאת בתוך 30 יום מהיום שאם לא כן, ישא סכום זה הפרשי הצמדה וריבית ממועד הגשת התביעה ועד למועד התשלום בפועל.

מעבר לאמור – כל צד ישא בהוצאותיו.

מבקשים לתת להסכמה זו תוקף של פסק דין.

פסק דין

אני מברכת את הצדדים על כי השכילו לסיים את המחלוקת ביניהם בדרך של הסכמה.

הריני נותנת תוקף של פסק דין להסכמת הצדדים.

<#2#>

ניתנה והודעה היום ט' טבת תשע"ה, 31/12/2014 במעמד הנוכחים.