טוען...

החלטה שניתנה ע"י אברהם טל

אברהם טל11/11/2014

לפני כב' הנשיא אברהם טל

העותר

תומר פרץ

נגד

המשיב

הממונה על עבודות שירות - מפקדת גוש מרכז

<#2#>

נוכחים:

העותר ובא כוחו עו"ד גיורא זילברשטיין

ב"כ המשיב עו"ד אורי רינצקי

פרוטוקול

ב"כ העותר: חוזר על העתירה.

ב"כ המשיב: מגיש כתב תשובה.

ב"כ העותר: עיינתי בכתב התשובה. נותר לעותר 99 ימים. אני מודע למצבו וגם לפי השימוע, מדובר בבחור שהוא חסר עבר פלילי שלקח אחריות על המעשים שלו ושילם 10,000 ₪ פיצוי למתלונן ואין לו עבר פלילי והוא עבר תקופה רעה מאוד מבחינה נפשית ודיכאונית ובימים אלה התחיל להיות מטופל על ידי פסיכולוג.

בסופו של דבר כניסה למאסר מאחורי סורג ובריח לפעמים גם חורצת גורלות.

מאחר והוא עבר תקופה קשה ואני רואה שהוא לקח את עצמו בידיים ויש על כך מסמכים, הוא פנה לטיפול פסיכולוג, וטיפול תרופתי, ושיחות ובעת הזו מאחר והוא מודע לכל הטעויות ולכל הכישלונות שלו אני מבקש לא לשלוח אותו למאסר שזה יכול לגבי בחור כזה להפנים נורמות עברייניות ואני מבקש לתת לו אפשרות לחזור עם התרעה שבמידה והוא יפר הפרה נוספת אחת הוא ייכנס למאסר.

ב"כ המשיב: נפתחו לעותר שלושה תיקים נוספים.

ב"כ העותר: אין לעותר תיקים נוספים. אני מבקש הזדמנות ואני אקח אותה בשתי ידיים שביהמ"ש יוריד את זה לשימוע נוסף בפני הממונה שבו תינתן לנו אפשרות להציג את המסמכים בפני הממונה.

אני מבקש מביהמ"ש לתת הזדמנות לשימוע נוסף, ואני אתייצב בשימוע יחד איתו.

ב"כ המשיב: אני מתנגד לאפשר לעותר שימוע נוסף.

<#3#>

החלטה

מבלי להביע דעה בגורל העתירה, ולאור מסמכים רפואיים שהוצגו בפני ממועדים המאוחרים ממועד השימוע שנערך לעותר, שלא היה מיוצג במהלכו לאחר שויתר על ייצוג, אני מקבל את העתירה בחלקה ומורה לממונה על עבודות שירות לקיים שימוע נוסף לעותר בנוכחות בא כוחו במועד שיתואם בין ב"כ העותר לממונה על עבודות שירות.

ניתן להשיג את העותר ובא כוחו בטל' נייד: 050-5212444 או פקס 08-9291171.

<#4#>

ניתנה והודעה היום י"ח חשוון תשע"ה, 11/11/2014 במעמד ב"כ הצדדים והעותר.

אברהם טל , נשיא