טוען...

החלטה שניתנה ע"י אברהם טל

אברהם טל07/01/2015

לפני כב' השופט אברהם טל - נשיא

העותר

רועי בוהדנה

נגד

המשיב

שירות בתי הסוהר

<#2#>

נוכחים:

העותר ובא כוחו עו"ד שוחטמן

ב"כ המשיב עו"ד אפרת פלד הרוש

פרוטוקול

ב"כ העותר: חוזר על העתירה שהגיש העותר בעצמו.

ב"כ המשיב: מגישה כתב תשובה.

ב"כ העותר: עיינתי בכתב התשובה. בקשת חברתי לדחות את בירור הנושא במס' ימים כדי לגבש טיפול לאסיר.

ב"כ המשיב: הוא הופנה למנהל מב"ן על מנת לבחון טיפול פסיכולוגי אך אין תשובה סופית.

ב"כ העותר: מפנה לחוות הדעת מיום 13.11.14 שם מצוין שנעשה ראיון עם האסיר ואין בעיה ליתן לו פסיכולוג גם ללא החלטת בימ"ש. אם זו ההחלטה שניתנה לגביו בנוב' ועד היום זה לא בוצע מניין לנו שזה יבוצע מעתה והלאה, ואני מבקש החלטה שהדברים יבוצעו תוך מס' ימים.

מדובר בעותר שיש לו הרבה בעיות פסיכולוגיות.

מגיש חוות דעת פרטית שניתנה בעתירות קודמות שמוצאת שלאסיר יש בעיות מהותיות שגורמות לו לאלימות ללא אפשרות להתנגד לה, זה אסיר מיוחד שצריך למצוא לו פתרון טיפולי ספציפי שייענה לצרכים המאוד נדירים של האסיר מהסוג הזה, ואני מקווה שאכן זה הפתרון שחברתי מכוונת ולכן אבקש החלטה בעניין.

ב"כ המשיב: חוזרת על האמור בעמדת גורמי הטיפול, נעשו נסיונות רבים לשלב את העותר בטיפול, טיפול פרטני ושיחות, קבוצות ועד היום בגלל חוסר שיתוף פעולה שלו הנושא לא צלח או לא התמשך מעבר לפגישה. כיום הוא הופנה למב"ן שייבחן על ידי מנהל מב"ן.

<#3#>

החלטה

העותר מרצה מאסר למשך 7 שנים ו- 3 חודשים והוא מבקש לקבל טיפול פסיכולוגי לו הוא זקוק על פי חוות דעת של פסיכיאטרית שהוצגה בפני ועל פי החלטת ביהמ"ש בעת"א 40065-11-10 ואח' מיום 11.5.11.

המשיב טוען בכתב התשובה שהעותר הפסיק מיוזמתו שיחות טיפוליות פרטניות עם עו"ס ולפנים משורת הדין הופנתה בקשתו למנהל מב"ן כדי שיבחן אפשרות לתת לו טיפול פסיכולוגי מטעמו.

לאור האמור לעיל, מתייתרת העתירה ובאם מנהל מב"ן יחליט שלא לתת לעותר טיפול פסיכולוגי במב"ן יוכל ב"כ העותר לבקש חידוש הדיון בעתירה.

בכפוף לאמור לעיל, אני מוחק את העתירה.

<#4#>

ניתנה והודעה היום, ט"ז טבת תשע"ה, 7 ינואר 2015, במעמד ב"כ הצדדים והעותר.

אברהם טל , שופט
נשיא

הוקלד על ידי גלית חיאק