טוען...

פסק דין

לובנה שלאעטה חלאילה06/05/2015

בפני כב' השופטת לובנה שלאעטה חלאילה

התובעת

אוה מליטה מרקוביץ

נגד

הנתבעת

א.א. קליניקות כרמל בע"מ ח.פ. 513895938

<#2#>

נוכחים:

התובעת בעצמה

נציג הנתבעת מר אלי אלקיים – הבעלים של הנתבעת

פרוטוקול

התובעת מוזהרת לומר את האמת:

ביהמ"ש שואל אותי אם יש לי את אותו מסמך רפואי שמאוזכר בכתב התביעה, אני מציגה את המסמך הרפואי לעיון ביהמ"ש.

טיפלו לי באצבע אחת ברגל שמאל. כשהגעתי לשם, הם שאלו מה יש לי, אמרתי להם אצבע אחת ברגל שמאל. בדקו את שתי הרגליים ואמרו נכון. שילמתי סך של 1,200ש"ח עבור 10 טיפולים. הם אמרו שאני צריכה עוד שני טיפולים לרגל שמאל. אח"כ כשכמעט סיימו, אמרה המטפלת שיש גם ברגל ימין. אמרתי שאני לא רואה כלום. היא אמרה שאני לא יכולה לראות ושהם המומחים. ברגל ימין עשיתי טיפול אחד.

הסכום ששילמתי הוא על 10 טיפולים.

אחרי שעשיתי את הטיפול הראשון ברגל ימין, הלכתי הביתה ובאו חברים וסיפרתי והסתכלו ואמרו שאין כלום. אמרו לי ללכת לרופא עור לשאול. הלכתי והרופא אמר שהוא לא רואה כלום.

את הטיפול הראשון ברגל ימין עברתי ביולי 2014. הרופא אמר לי כדי לדעת בוודאות, יכולים רק אם אני עושה תרבית. עשיתי 3 בדיקות שונות בכולם כתוב "אין ממצא, אין צמיחה". מציגה את שלושת הבדיקות לביהמ"ש.

היה לי תור נוסף לרגל שמאל. הלכתי ואמרתי שהייתי אצל הרופא והרופא אמר שאין כלום. זה היה ביוני. תרבית עושים וחודש לוקח עד שיש תוצאות. אמרתי שאביא אח"כ ואם הם צודקים, אני אמשיך ואמרתי שבינתיים אני לא רוצה להמשיך.

אני לא יכולה להרשות לאף אחד שיעשה ממני סנילית. חושבים שאדם כבר מבוגר, אז כבר לא יודע כלום. זה לא ככה.

אמרתי שהייתי אצל הרופא והוא אמר לעשות תרבית. הם אמרו לי שהרופא לא יודע כלום. אמרתי להם שהרופא גם יודע. הם אמרו שאם עשיתי תרבית, בוודאי שתהיה שלילית. שאלתי למה. הם אמרו כי עשיתי טיפול אחד. אמרתי בסדר, נראה. אמרתי שאם הם צודקים, אני ממשיכה ואם לא – אז לא.

כששמעתי איך מדברים, פניתי לעו"ד והיא אמרה שהיא תשלח מכתב. המכתב חזר בציון "לא ידוע". העו"ד אמרה לי שאני צריכה ללכת לבימ"ש לתביעות קטנות.

מר אלקיים, מוזהר לומר את האמת:

דבר ראשון, אנחנו לא חושבים שהתובעת סנילית.

אנחנו מטפלים לא מעט שנים בלא מעט אנשים. יש 7 סניפים בכל הארץ. התובעת מטופלת אצלנו וטיפלה באצבע אחת לשביעות רצונה. במהלך הטיפול קורים ויש מקרים והיא לא היחידה, כי פטרת מאד מדבקת וקורה שאצבעות נדבקות, במיוחד בגילנו המבוגר, ההידבקות היא קלה.

בעניין הטיפול, היא טופלה בטיפול אחד, היא אובחנה בפטרת והיא קיבלה את חווה"ד כתוצאה מכך שהיתה מרוצה מהטיפול של האצבע ואמרה שהיא רוצה. עשתה טיפול אחד, סיימה אותו.

היא אמרה שהיא ישבה עם חברים ולא ראו שום דבר, אז כנראה נעלם.

אנחנו לא מתעסקים ברפואה. אנחנו מתעסקים בקוסמטי. בכל בדיקה של מישהו שיש לו פטרת, ילך לבדיקה, ב- 99% ייצא שלילי. זה עובדות שקיימות.

זה יכול להיות טיפול אחד או 10 טיפולים. אם מישהו סיים אחרי טיפול אחד, התשלום הוא אותו תשלום. התשלום הוא במידה והוא צריך עד 10 תשלומים.

התובעת:

כשאמרתי שאני לא רוצה עכשיו לשלם, אלא רק לעבור טיפול אחד. היתה מודעה שאם מישהו לא מודיע תוך שבוע ימים, אז משלמים 950 ₪.

הצדדים:

בשלב זה, ובהמלצת בימ"ש, מודיעים הצדדים כי מבלי להודות ומבלי לוותר על כל טענה שבפיו של כל אחד מן הצדדים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה לפיו תשלם הנתבעת לתובעת סכום של 900 ₪ לסילוק מלא וסופי של התביעה.

התשלום יבוצע בתוך 30 יום מהיום.

הצדדים מבקשים ליתן להסכם הפשרה דלעיל תוקף של פסק דין.

<#3#>

פסק דין

אני מאשרת את הסכמת הצדדים ונותנת בזה תוקף של פסק דין להסכם הפשרה אליו הגיעו.

<#4#>

ניתן והודע היום י"ז אייר תשע"ה, 06/05/2015 במעמד הנוכחים.

לובנה שלאעטה חלאילה , שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
06/05/2015 פסק דין לובנה שלאעטה חלאילה צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 אוה מליטה מרקוביץ
נתבע 1 א.א. קליניקות כרמל בע"מ ח.פ. 513895938