טוען...

החלטה שניתנה ע"י ישראל ויטלסון

ישראל ויטלסון23/06/2015

בפני

כב' השופט ישראל ויטלסון, שופט בכיר

סטאי נתן יצחק

ע"י ב"כ עו"ד אסף אורון

המבקש

נגד

מדינת ישראל המשיבה

החלטה

החלטה בבקשה לעיון חוזר, לשחרור המבקש, ממעצר בית חלקי לאור חלוף הזמן.

נגד המבקש הוגש כתב אישום לפיו, בעת היותו נהג חדש, הוא נהג ברכב בשעה שהיה "שיכור כלוט " ובגופו נמדדה כמות של 785 מיקרוגרם אלכוהול לכל ליטר של אוויר נשוף.

לא זאת אף זאת בשעה שהיה שיכור כאמור, הוא נהג בטבורה של העיר, ברחוב חזקיהו בתל אביב, סטה מנתיב נהיגתו והתנגש ברכב פרטי שחנה משמאל לכיוון נסיעתו.

בחנתי ראיות התביעה ומצאתי כי יש בידי התביעה ראיות טובות להביא להרשעתו של המבקש בדין. בין השאר הודה המבקש בפה מלא כי עובר לתאונה שתה 6 - 5 בקבוקי בירה. זאת ועוד, בבדיקת המאפיינים שבוצעה למבקש נמצא כי, הליכתו הייתה מתנדנדת ובשני צעדים כמעט נפל, ומפיו נדף ריח חריף של אלכוהול, התרשמות שוטר הייתה כי המבקש נוהג תחת השפעה כבדה של אלכוהול.

בתאריך 15.01.15 , בהסכמת הצדדים אשר קיבלה את אישור בית המשפט, הוחלט כי המבקש ישוחרר בתנאים מקלים ממעצר הבית בו הוא נתון, כך שיהיה בביתו ברחוב שלם 8 ברמת גן החל מהשעה 23:00 ועד השעה 11:00.

עתה, לאור חלוף הזמן ולנוכח אי סיום ההליכים, מבקש המבקש כי תבוטל ההגבלה לחלוטין, דהיינו שלא יהיה נתון במעצר בית.

בחנתי שוב את ראיות התביעה, למדתי לדעת גם עתה, לנוכח התנהגותו, אופן נהיגתו, ושכרותו. לפי הודאתו בפני השוטר תיאר את כמות בקבוקי הבירה והשעות בהן שתה (חצות עד 03:00 לפנות בוקר), והן לפי הרשעותיו הקודמות המלמדות על אופיו( תקיפת שוטר במילוי תפקידו, התחזות לאחר), מצאתי כי יש מקום בשלב הזה להשאיר את תנאי ההגבלה המוטלות על המבקש.

לנוכח בקשת ההגנה שלא לפגוע באפשרות המבקש לפרנס את עצמו, אקל במידת מה בתנאי המעצר בהם הוא נתון, בכך שיהיה חייב להימצא בביתו החל מהשעה 23:00 ועד לשעה 07:00, ולא כפי שקיבלתי בהחלטתי הקודמת.

ניתנה היום, ו' תמוז תשע"ה, 23 יוני 2015, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
23/06/2015 החלטה שניתנה ע"י ישראל ויטלסון ישראל ויטלסון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מדינת ישראל לימור שאלתיאל
משיב 1 סטאי נתן יצחק אילון אורון