טוען...

פסק דין שניתנה ע"י לובנה שלאעטה חלאילה

לובנה שלאעטה חלאילה10/02/2015

מספר בקשה:2

בפני

כב' השופטת לובנה שלאעטה חלאילה

מבקשים

1. עיריית חיפה

2. יוסף ברינט עו"ד

נגד

משיבים

1. לקס ברנרד

2. יקותיאל סמואל לקס

3. בלה פרוחניק

4. ג'ורג פטר לקס

5. פפי בורנשטיין (המנוח)

6. אלומה נ.ג. יזמות בע"מ

החלטה

בהמשך לפסה"ד החלקי שניתן היום לפיו אושר המכר למשיבה 6, ולעניין נימוקי הערעור שמעלה כונס הנכסים כנגד החלטת כב' הרשם מיום 3.1.15, ביחס לפסיקת שכ"ט כונס ולהחלטה להעברת כספי התמורה, בניכוי מס רכוש, לקופת הכינוס, יבהיר הכונס מה הסכום הכולל שהוא מבקש להעביר לעיריית חיפה ולוועדת התו"ב בגין חובות על הנכס ומנגד תודיע ב"כ המשיבה 5 אם חלה התקדמות במו"מ מול הגורמים הרלוונטיים לסילוק חובות אלה.


אין ספק כי סילוק חובות שיש בו כדי להקטין את החיוב במס שבח, יכול להטיב עם כל הצדדים בתיק, ומכאן ראוי כי הצדדים (הכונס וב"כ המשיב 5) יבואו בדברים כדי לבחון כיצד ניתן למצות את המו"מ בהקדם (לעניין החובות כלפי העירייה והוועדה), באופן שניתן יהיה לסלק את החובות ולדווח על תשלומם בפרק הזמן הרלוונטי לדווח/תשלום מס שבח, ויגישו הודעה מתאימה לתיק עד ליום 15.2.15.

אשר לשכ"ט כונס – מהחלטת כב' הרשם עולה כי שכה"ט שנפסק הינו חלקי בלבד וכי שכה"ט הסופי ייפסק בסוף ההליך כמקובל ולאחר שהכונס יבצע את כל המוטל עליו ויסיים את תפקידו בתור כונס נכסים בתיק. מכאן וחרף טיעוני הכונס כי העברת שכה"ט המלא בשלב זה תביא להקטנת החיוב במס שבח, לא מצאתי מקום להתערב בהחלטת כב' הרשם.

המזכירות תמציא החלטה זו לצדדים.

ת. פנימית ליום 16.2.15.

ניתנה היום, כ"א שבט תשע"ה, 10 פברואר 2015, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
10/02/2015 פסק דין שניתנה ע"י לובנה שלאעטה חלאילה לובנה שלאעטה חלאילה צפייה
10/02/2015 החלטה על בקשה לקבלת הבר"ע לובנה שלאעטה חלאילה צפייה
22/03/2015 הוראה למשיב 6 להגיש אשור פקס לובנה שלאעטה חלאילה צפייה