טוען...

החלטה על בקשה דחופה ביותר למתן החלטה

ודאד יונס גנאים01/04/2015

מספר בקשה:3

בפני

כב' הרשמת הבכירה, ודאד יונס

מבקשת

אינתיסר אבו נעמה

נגד

משיבה

א.נ.ש.ל ניסים סחר ושיווק (2004) בע"מ

החלטה

לפני בקשה לעיכוב הליכי ההוצל"פ נגד המבקשת ולביטול העיקול שהוטל על משכורתה. על פי הנטען בבקשה המבקשת לא קיבלה את האזהרה וידעה על התיק ביום 1.2.2015 עת עשתה בירור בתיק אחר בלשת ההוצאה לפועל. לטענתה, התגוררה בעבר בשכונת שועפט, מקום המצאת האזהרה, אולם כיום היא מתגוררת בירושלים. לטענתה, היא מסרה את השטרות נשוא תיק ההוצאה לפועל לבנה כדי שיפרע את חובותיו וכי אין לה קשר עם המשיבה. משנתגלע סכסוך בין הבן שלה לבין הנושה שלו, הוא ביקש ממנה לעכב את תשלום ההמחאות. כן טענה כי חתימה אשר מופיעה על ההמחאות הינה מזויפת.

המשיבה מתנגדת לבקשה וטוענת כי ההתנגדות הוגשה באיחור ללא נימוק המצדיק את הארכת המועד להגשתה. האזהרה הומצאה כדין למבקשת וננקטו נגדה הליכי גביה שונים, הכוללים עיקול רכב ועיקול חשבונות בנק והמבקשת קיבלה לידיה מספר החלטות שניתנו בתיק ההוצאה לפועל דבר המלמד על כך שידעה על קיומו זמן רב לפני הגשת ההתנגדות.

הצדדים לא צירפו לכתבי טענותיהם העתק אישור המסירה של האזהרה, תצהיר המוסר, אישור על מועד שינוי כתובתה של המבקשת במשרד הפנים ואין בידי לבחון בשל כל את טענות הצדדים בדבר תקינות או הפגם שחל בהמצאת האזהרה. לציין כי טענות הצדדים בעניין המועד להגשת ההתנגדות וכן ההתנגדות גופה קבועות לדיון ביום 13.5.2015. מבלי להביע עמדה באשר לסיכויי ההליך אציין כי טענת זיוף החתימה על גבי השיקים הופיעה בסעיף 11 להתנגדות, אך לא צויינה בתצהיר המבקשת ולהתנגדות לא צורף תצהיר מטעם הבן המאשר הנטען בה. בנסיבות אלה, אני מורה כי בכפוף להפקדת ערבון בסך של 3,000 ₪ יעוכבו הליכי הגביה נגד המבקשת וכן יבוטל העיקול שהוטל על שכרה החודשי בלבד.

ניתנה היום, י"ב ניסן תשע"ה, 01 אפריל 2015, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
24/02/2015 החלטה על בקשה של נתבע 1 התנגדות לביצוע שטר ודאד יונס גנאים צפייה
01/04/2015 החלטה על בקשה דחופה ביותר למתן החלטה ודאד יונס גנאים צפייה
08/06/2015 החלטה שניתנה ע"י ודאד יונס ודאד יונס גנאים צפייה