טוען...

החלטה על בקשה של מבקש 1 עיכוב הליכי הוצל"פ

סבין כהן12/03/2015

מספר בקשה:2

בפני

כב' השופטת סבין כהן

מבקשים

אביבה זרו

נגד

משיבים

1. מזל איילון

2. בנק לאומי

3. סלקום .

4. היועץ המשפטי לממשלה

החלטה

1. לפני עתירה להורות על עיכוב הליכי הוצאה לפועל ביחס למיטלטלין וציוד המוחזקים ע"י המבקשת ברחוב הרב עוזיאל 10/6, אשקלון (להלן:- "הדירה").

2. המבקשת טוענת, כי המיטלטלין המפורטים בתצהיר שצורף לתובענה ואשר נמצאים בדירתה, שייכים לה.

3. נוכח השהות הכרוכה בבירורו של הליך זה, ועל מנת שלא תסוכל מטרתו, הנני נענית לבקשה ומורה על עיכוב הליכי עיקול, הוצאה ומכירה של המיטלטלין הנמצאים בדירה, כפי המפורט ברשימה שצורפה. צו זה יעמוד בתוקפו עד למתן פסק דין בתובענה או עד למתן החלטה אחרת. צו זה לא יחול לגבי תיקי הוצאה לפועל שבהם המבקשת היא החייבת, אם קיימים תיקים כאלו.

4. המשיבים יודיעו בתוך 45 ימים מעת קבלת החלטה זו אם בדעתם להתנגד לבקשה ואם כן – בתוך 45 ימים מעת קבלת החלטה זו, רשאים הם להמציא תצהיר התנגדות בצירוף עמדתם לעניין הצורך בחקירת המבקשת.

5. היעדר הודעה מטעם המשיבה תוך פרק הזמן שנקבע לעיל, בהתאם לאמור לעיל, עשוי להיחשב כהסכמה למתן פסק דין הצהרתי ובית המשפט ישקול מתן פסק דין כאמור עוד טרם הדיון. ככל שהמבקשת תעתור למתן פסק דין בתובענה טרם דיון בה, תעורר בקשה בעניין שאליה יצרפו אישורי מסירה בדבר המצאת כתבי הטענות והחלטתי זו לידי המשיבים.

6. באחריות המבקשת לוודא קיומם של אישורי מסירה המעידים על המצאת כל המסמכים למשיבים ובמקרה של חוסר באישור מסירה על המבקשת להמציא את כתבי בי הדין פעם נוספת לידי המשיבים.

7. התיק נקבע לדיון ליום – 15/6/15 בשעה- 13:10.

8. באחריות המבקשת להעביר העתק החלטה לרשות האכיפה והגביה.

9. תשומת לב המבקשת לכך שהמשיבים בבקשה, הם אלה שפורטו בה. ככל שישנם נושים נוספים שלא פורטו, יש לצרפם כמשיבים נוספים, שאם לא כן, התובענה לא תתייחס גם אליהם.

ניתנה היום, כ"א אדר תשע"ה, 12 מרץ 2015, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
12/03/2015 החלטה על בקשה של מבקש 1 עיכוב הליכי הוצל"פ סבין כהן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 אביבה זרו
משיב 1 מזל איילון
משיב 2 בנק לאומי גדעון פנר
משיב 3 סלקום . יואב נח
משיב 2 היועץ המשפטי לממשלה אורית קוטב