טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר נסיבות

אבישי זבולון26/05/2015

בפני

כב' השופט אבישי זבולון

תובעים

איסלם אעסם(קטינה)
באמצעות האפוטרופסים הטבעיים
נוח עאסם
עאיישה אלאעסם

נגד

נתבעים

1.עומר אל אעסם

2.קרנית קרן לפיצוי נפגעי תאונת דרכים

החלטה

  1. זוהי החלטה בבקשת התובעת, למינוי מומחה רפואי, לצורך מתן חוות דעת רפואית בשאלת הנכות הרפואית.
  2. התובעת הגישה תביעה לפיצויים בגין פגיעתה בתאונת דרכים שאירעה לטענתה ביום 25/4/09.
  3. התובעת מבקשת למנות מומחים רפואיים בתחום האורתופדיה, כירורגיה, פסיכיאטריה ושיקום.
  4. הנתבעת התנגדה לבקשה. לטענתה, אין במסמכים הרפואיים שצורפו אף לא ראשית ראיה לקיומה של נכות כתוצאה מהתאונה. בנוסף, טוענת הנתבעת כי לא מתקיים רצף טיפולי. בנוסף עתרה לפיצול הדיון בתובענה בשאלת החבות תחילה, בטענה כי הארוע נשוא התובענה לא התרחש כלל , לחילופין לא התרחש באופן המתואר בכתב התביעה.
  5. לאחר שעיינתי בבקשה, בתגובת הנתבעת, בכתב התביעה על נספחיו ובמסמכים הרפואיים שצורפו לבקשה, הגעתי למסקנה כי אכן לא נמצאה ראשית ראיה ולא רצף טיפולי לקיומה של נכות בתחומים הרפואיים להם עותרת התובעת.
  6. התובעת צרפה לכתב התביעה מסמכים מועטים ממועד התאונה בלבד, מכתב שחרור מבית החולים מיום 26/4/09 ממנו עולה כי התובעת נבדקה על ידי נוירוכירורג, אורטופד וכירורג ובנוסף בוצע CT שנמצא תקין ועל כן שוחררה מבית החולים במצב כללי טוב, לאחר יום אשפוז לצורך השגחה.
  7. בבדיקת CT, שבוצעה טרם שיחרורה של התובעת מבית החולים "לא הודגם ממצא חבלתי תוך מוחי" ובבדיקה גופנית שבוצעה נמצאו "סימני שיפשוף בכתף שמאל ובגב".

כמו-כן , צילום עמ"ש צווארי- צוין ב.מ.ט.

במהלך אשפוזה צוין:" בשהייתה במחלקתנו במצב כללי טוב, בהכרה מלאה, ללא אובדן הכרה נוסף, הקיאה פעם אחת עם תוכן קיבה, עדיין מתלוננת על כאבי ראש, ללא תלונות נוספות. לקראת שחרורה נבדקה ע"י כירורגית ילדים ד"ר ניצה נוימן-ללא ממצא חריג בבדיקה".

  1. בנוסף, צורפו לכתב התביעה שתי הפניות, יומיים בלבד לאחר שחרורה כאמור, להתייעצות לאורתופד ופסיכיאטר מיום 28/4/09, בגין חבלה בכתף ימין, כאבי ראש ללא הקאות במשך היום וכן מתעוררת בלילה בבכי וצרחות, כל זאת ללא מסמכים רפואיים נוספים המעידים על עצם קבלת ייעוץ כאמור ולמצער הפנייה לקבלת טיפול בתחומים אלה.

אשר על כן, משנמצא תיעוד רפואי דל , שלושה ימים בלבד לאחר התאונה משנת 2009 , ממנו לא עולה פגיעה ראשונית של ממש ובהעדר טיפולי המשך ורצף טיפולי מינימאלי, לא מצאתי מקום למנות מומחים רפואיים כמבוקש.

  1. תחשיב נזק מטעם התובעת יוגש עד 30 יום קודם מועד הדיון.  

תחשיב נזק מטעם הנתבעת יוגש עד 15 ימים קודם מועד הדיון.

לא מצאתי להורות על פיצול הדיון. התובעת תגיש תצהיר נסיבות בתוך 30 יום מהיום.

  1. נקבע לישיבת קדם משפט ליום 6/1/16 בשעה 09:50 .

ניתנה היום, ח' סיוון תשע"ה, 26 מאי 2015, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
26/05/2015 הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר נסיבות אבישי זבולון צפייה
15/07/2016 פרוטוקול אבישי זבולון לא זמין