טוען...

פסק דין שניתנה ע"י ליאת הר ציון

ליאת הר ציון06/03/2016

בפני

כבוד השופטת ליאת הר ציון

תובעים

הפניקס חברה לביטוח בע"מ

נגד

נתבעים

1.טיולי גבלים בע"מ

2.קש חתמים בינלאומיים סוכנות לביטוח כללי (2010) בע"מ

פסק דין

הצדדים:

מוסכם כי יינתן פסק דין בפשרה לפי סעיף 79א' לחוק בתי המשפט ללא הנמקה לאחר שהבנו את משמעות ההליך. ברור לנו כי בית המשפט יכול לפסוק לתובע/ים/עת את מלוא סכום התביעה או לא לפסוק לתובע/ים/עת כל סכום שהוא או לפסוק כל סכום ביניים, והכל ללא הנמקה, כאשר ברור לנו כי בנסיבות אלו הסיכוי לדיון בערעור הינו קלוש, ואנו מסכימים כי יינתן פסק דין כאמור ומבקשים לאשר את ההסכמה וליתן לה תוקף של החלטה.

+++++++++++++

פסק דין

הצדדים בתיק זה, הסכימו והסמיכו את בית המשפט לפסוק בתובענה דנן על פי שיקול דעתו, לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד - 1984, ללא נימוקים. הובהר לצדדים כי בהכרעה מסוג זה רשאי בית המשפט לקבל את כל התביעה או לדחות את כל התביעה, או לקבלה לשיעורין, הכל על פי שיקול דעת בית המשפט, לרבות משיקולי פשרה וצדק, ללא קביעות וללא נימוקים. התבקש נימוק קצר על ידי בית המשפט.

לאחר שעיינתי בכל החומר שהוגש על ידי הצדדים לתיק בית המשפט ובפרוטוקול ושמעתי את טענות הצדדים ועדויותיהם בפני, ולאחר שהבאתי בחשבון טענותיהם של הצדדים האחד כנגד השני ושקלתי הדברים אלו מול אלו, הגעתי למסקנה כי התובעת לא עמדה בנטל הנדרש להוכחתה תביעתה, ובזאת בשים לב לעדות התובעת מטעמה בשים לב להתרחשות התאונה הנטענת על ידי התובעת, וכן לאור חומר הראיות שהוצג בפני בית המשפט – אני דוחה את התביעה. התובעת תישא בהוצאות העד בסך של 300 ש"ח.

למען הסר ספק מובהר כי אין בפסק דין זה שניתן כאמור, לפי סעיף 79א משום קביעת ממצאים או קביעות בעניין מהימנות.


הסכומים האמורים לעיל ישולמו בתוך 30 יום מהיום בהמחאה שתישלח בדואר רשום לכתובת התובעים לפי כתב התביעה, שאם לא כן ישאו הפרשי הצמדה וריבית כדין מהיום ועד לתשלום בפועל.

המזכירות תעביר העתק פסק הדין לצדדים על פי הכתובות בכתבי הטענות.

ניתן היום, כ"ו אדר א' תשע"ו, 06 מרץ 2016, בהעדר הצדדים.