טוען...

הוראה למשיב 1 להגיש הפקדת ערבות

קרן אניספלד07/04/2015

המבקשת

מדינת ישראל

נגד

המשיב

אבי ממי

<#1#>

נוכחים:

נציג המבקשת: רס"ב דוד אלפסי

המשיב: בעצמו – מובא ע"י הליווי

ב"כ המשיב: עו"ד הגב' אסיל מצארווה (ס. ציבורית)

פרוטוקול

ב"כ המשיב:

הגענו להסכמה לפיה המשיב ישוחרר בתנאים כדלקמן: הרחקה ואי יצירת קשר עם המתלוננת במשך 60 יום, הרחקה מכתובתה של המתלוננת וממקום עבודתה למשך 60 יום, החשוד יחתום על ערבות עצמית בסך 5,000 ש"ח להבטחת תנאי השחרור, החשוד יפקיד במזומן ערבות בסך 500 ₪ אשר תופקד בתוך 24 שעות, אי הפקדת המזומן לא תעכב את השחרור. באשר לערבות צד ג' אנו משאירים לשיקול דעת בית המשפט.

באשר לערבות צד ג' אבקש לציין כי מדובר באדם ערירי אין לו הורים ואין לו מישהו שיחתום עליו, הוא גרוש כך שאין אפשרות לערבות צד ג'.

נציג המבקשת:

עמדת המשטרה היא כי הסך של 500 ₪ הינו תנאי לשחרור מאחר והוא טוען שיש לו בפיקדון את הסכום הזה, לא הכבדתי עליו ולא על חברתי, ברגע שחרורו ייגש להפקיד את זה ויציג לנו את הקבלה.

ב"כ המשיב:

השעה כעת 10:00 מהניסיון שלי לפעמים השחרור מתעכב עד שצריך לקבל ניירת ובדיקות, עד שהחשוד יגיע לדואר, ייתכן והדואר סגור מאחר וזה חול המועד, לכן ביקשתי רשת ביטחון של 24 שעות במידה ויספיק היום אולם אם לא תהיה לו אפשרות היום שיפקיד את שובר התשלום במזכירות בית המשפט עד מחר בשעה 12:00.

<#5#>

החלטה

לפניי בקשה לשחרור המשיב בתנאים כאשר חלקם מוסכמים וחלקם אינם מוסכמים.

עיינתי בבקשה ובחומר שבתיק החקירה. אני מורה כי המשיב יוכל להשתחרר בתנאים המצטברים שלהלן:

1. המשיב יורחק מהמתלוננת למשך 60 יום מהיום, קרי עד יום 7.6.2015 בשעה 24:00.

2. בתוך התקופה האמורה לעיל יימנע המשיב מיצירת קשר בכל דרך שהיא עם המתלוננת, במישרין או בעקיפין וכן יורחק מהמתלוננת כשהדברים אמורים גם בכתובתה הפרטית וגם בכתובת עבודתה.

3. להבטחת תנאי השחרור יחתום המשיב על התחייבות עצמית בסך 5,000 ₪ וכן יפקיד סך מזומן בקופת בית המשפט של 500 ₪. בנסיבות העניין אין צורך בערבות צד ג'.

4. מאחר שהשעה כעת 10:00 ייעשה כל מאמץ על ידי המשיב להפקיד את הסך במזומן עוד היום. ככל שכך ייעשה ישוחרר החשוד. היה ולא יהיה סיפק בידיו להפקיד היום את הסכום האמור, הרי שניתנת לו ארכה להפקידו עד מחר 8.4.15 בשעה 12:00 כאשר לא יהא בדחיית ההפקדה כדי למנוע את השחרור על אתר. אי הפקדת הסכום במועד שנקצב לכך יהווה הפרה של תנאי השחרור והמשיב יהיה חשוף למעצרו באופן מיידי.

מובא בזאת לידיעת החשוד כי הפרת תנאי החלטה זו מעבר להיותה עבירה כשלעצמה עלולה לגרום למעצרו המיידי.

החלטה זו מהווה צו שחרור בתנאים.

<#6#>

ניתנה והודעה היום י"ח ניסן תשע"ה, 07/04/2015 במעמד הנוכחים.

קרן אניספלד , שופטת

הוקלד על ידי סיגלית סגל

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
07/04/2015 הוראה למשיב 1 להגיש הפקדת ערבות קרן אניספלד צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מדינת ישראל לא מזוהה לא מזוהה
משיב 1 אבי ממי אסיל מוצארוה
מבקש 1 לשכת הוצל"פ אילת
מבקש 1 לשכת הוצל"פ תל אביב