טוען...

החלטה שניתנה ע"י אברהם טל

אברהם טל08/07/2015

לפני כב' השופט אברהם טל - נשיא

העותר

דוד ירון גודלי

נגד

המשיב

שירות בתי הסוהר

נוכחים:

העותר

ב"כ המשיב עו"ד ריקי בר - און

פרוטוקול

העותר: חוזר על העתירה.

ב"כ המשיב: מגישה כתב תשובה.

העותר: עיינתי בכתב התשובה.

מה שרשום שלא הגשתי בקשות בכתב כביכול, זה שקר. זה לא נכון שלא צירפתי תצהיר. הם לא מוכנים לחתום עם חותמת. אני מבקש להכניס את הפקנ"צ לשב"ס שלחתי את זה למפקד פעמיים, לא נתנו לאשתי להכניס את המסמכים. העתירה היא להכניס חומר משפטי.

יש דברים שיכולים לעזור לי במהלך המשפט. אני מצהיר שאם יש לי יותר מקלסר אחד שישרפו את הכל. כל פרוטוקול והחלטות וכתבי תשובה הם מוציאים את זה החוצה לאשתי. אני מבקש להכניס את הדברים האלה הם אומרים לי שאני לא רשאי להכניס את הפקנ"צ.

שב"ס חייב להביא לי את זה וזה לא פריבילגיה.

שלא יגידו שלא הבאתי יש לי העתק אחד בשביל בית המשפט ובשביל המשיב. זה מה שאני רוצה.

אם יתנו לי את הדברים האלו מצדי אוכל למחוק 5 עתירות.

מפקד האגף לא יתן לי לשבת יומיים ולעיין בפקנ"צ לכן אני מבקש שיכניסו לי את החומר.

אני עוד מעט עולה לוועדת שחרורים ואני לא יודע מה הזכויות שלי.

החלטה

העותר מרצה 38 חודשי מאסר בגין תקיפת קטין על ידי אחראי והתעללות בו והוא מבקש להכניס לתאו חומר משפטי שלו הוא זקוק בקשר לוועדת שחרורים שבפניה הוא אמור להתייצב בקרוב ובקשר להליכים משפטיים נוספים.

במהלך הדיון הציג בפני העותר רשימת פקודות נציבות ונהלי שב"ס אשר אותם מבקש העותר להכניס לתאו, אך פקודות אלו ונהלים אלה מצויים במחשב מאובטח של שב"ס שניתן לצפות בו וכן הם נמצאים, למיטב ידיעתי ,במשרדי מפקד האגף והעותר יוכל לעיין בהם.

באשר לבקשת העותר להכניס חומר משפטי טוען המשיב כי על פי נהלי שב"ס מותר לאסיר להחזיק בתאו שני קלסרים של חומר משפטי. לטענת העותר, החומר המשפטי שאותו הוא מבקש להכניס לתאו איננו עולה על קלסר אחד ומשכך יאפשר המשיב לעותר להכניס את החומר המשפטי, שאיננו כולל את המסמכים המנויים ברישא, לתאו.

מובהר לעותר כי כל עתירה שהוא מגיש צריכה להיות נתמכת בתצהיר שלו המאומת על ידי גורם שב"ס המוסמך לחתום על תצהירים או להיות מאומת על ידי עורך דין.

ניתנה והודעה היום, כ"א תמוז תשע"ה, 08 יולי 2015, במעמד ב"כ המשיב והעותר.

אברהם טל, שופט

נשיא