טוען...

החלטה שניתנה ע"י אברהם טל

אברהם טל05/07/2015

לפני כב' השופט אברהם טל – נשיא

העותר

יניב כרמי

נגד

המשיב

הממונה על עבודות שירות

<#2#>

נוכחים:

העותר ובא כוחו עו"ד קעטבי אהוד (בהתנדבות)

אמו של העותר ובת זוגו

ב"כ המשיב עו"ד דן כהן

פרוטוקול

ב"כ העותר: חוזר על העתירה שהגיש העותר בעצמו.

ב"כ המשיב: מגיש כתב תשובה.

ב"כ העותר: עיינתי בכתב התשובה.

זה מסוג המקרים שאנחנו למעשה טוענים לליבו של בית המשפט בבקשה לתת הזדמנות נוספת לעותר. אבקש להסביר לבית המשפט מה הייתה הסיבה, הדברים נרשמו בכתב בקצרה מאוד, נמצא פה העותר ואמו ואעדיף שהאם תגיד את הדברים. הוא בהתחלה השתלב בבית הקשיש, שם סיים בשעה יחסית מוקדמת. העותר למעשה תקופה ארוכה מאוד מתקיים בכוחות עצמו בקשיים רבים מאוד, הוא מציין את הבעיות הכלכליות ואני מתכוון לכך שהוא עובד בשיפוצים בעבודת כפיים קשה והוא לא עצלן, הוא אדם חרוץ מאוד. יש לו בת זוג שהוא חי איתה ומי שתומך בהם ותמך בהם מבחינת מוצרי מזון בסיסיים ומבחינת שכר דירה מינימאלי, זו האם שנמצאת כאן. הגב' עליזה כרמי תתגייס ותסייע לזוג בחודשים הקרובים בלבד כדי שיוכל לסיים את עבודות השירות. כדי לקיים את עצמו הוא אפילו נאלץ לקחת כספים מגורמים לא טובים והאם שנמצאת פה גייסה כספים 35,000 ₪, 3 חודשים היא סייעה כדי לצאת מהמצוקה הזו. הוא נקלע למצוקה קשה. היא מוכנה לקחת עוד כמה חודשים לסייע להם. את הודעת השימוע היא נשלחה לבית האם לכתובת שלה.

ב"כ המשיב: שמעתי את המלצת בית המשפט, ולפנים משורת הדין לא נתנגד להחזירו לשימוע בפני הממונה על עבודות השירות.

<#3#>

החלטה

מבלי להביע דעה בגורל העתירה ובהסכמת ב"כ המשיב, בהגינותו, יתייצבו העותר ובא כוחו לשימוע בפני הממונה על עבודות שירות במועד שיתואם בין הממונה לבין ב"כ העותר

ב"כ המשיב יעביר הפרוטוקול וההחלטה לממונה על עבודות שירות על מנת שיתאם מועד לשימוע עם עורך דין אהוד קעטבי בפקס 037260251 או נייד 0502224433.

העותר הוזהר כי עליו להתייצב לשימוע בפני הממונה על עבודות שירות במועד עליו יודע לו על ידי בא כוחו, אחרת יעצר ויועבר למשמורת שב"ס לריצוי יתרת המאסר מאחורי סורג ובריח.

<#4#>

ניתנה והודעה היום י"ח תמוז תשע"ה, 05/07/2015 במעמד ב"כ המשיב והעותר.

אברהם טל , נשיא

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
05/07/2015 החלטה שניתנה ע"י אברהם טל אברהם טל צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
עותר 1 יניב כרמי
משיב 1 הממונה על עבודות שירות - מפקדת גוש מרכז
משיב 2 מדינת ישראל רונית עמיאל