טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר עדות ראשית-תובע

דלית גילה02/05/2016

02 מאי 2016

לפני: כב' השופטת דלית גילה

התובעת

סיגלית רפאל, ת.ז. 061263109

ע"י ב"כ עו"ד משה איטח ואח'

-

הנתבעת

אורית גורש, ת.ז. 024095168

ע"י ב"כ עו"ד דליה בן-נון-עשהאל ואח'

פסק-דין (חלקי)

והחלטה

  1. נוכח הודעת התובעת, מיום 20.4.16, כי אין לה יותר טענות לפיצוי בגין הפרת חוק איסור לשון הרע והיא מוותרת על רכיב תביעה זה, מבלי לוותר על יתר טענותיה - נדחית בזאת התביעה בגין "לשון הרע".
  2. בהתחשב בכתבי הטענות ובהסכמות בדיון המוקדם, ובהן, כי הזכויות מתחום משפט העבודה הקונקרטי, שכר והפרשה לפנסיה, שולמו, ולכן - אינן עוד במחלוקת בתיק זה [עמ' 2, ש' 9 ] - הפלוגתאות להכרעה הן:
  3. האם התובעת זכאית לפיצוי שנתבע, בגין אי מתן הודעה על תנאי עבודה, אם לאו;
  4. נסיבות סיום העסקת התובעת בנתבעת - האם הן מקימות זכאות לפיצוי מכח חוק עבודת נשים, ו/או בגין העדר "שימוע", כנתבע, אם לאו.
  5. העדויות הראשיות תוגשנה בתצהירים, בצרוף כל המסמכים שבכוונת הצדדים להסתמך עליהם; לא תותר הצגת מסמך חדש בדיון, אלא, לאחר בקשה מנומקת. המועד לתצהירים מטעם התובע/ת - עד ...; תצהירים מטעם הנתבע/ת - עד ....
  6. לא הוגשו תצהירי התובע במועד - אשקול דחיית התובענה, עפ"י תקנה 44 לתקנות בית הדין לעבודה (סדרי דין) תשנ"ב-1991; לא הוגשו תצהירי הנתבעת במועד - יראה הדבר כאילו אין בדעתה להביא ראיות.
  7. סירב עד לאמת דבריו בתצהיר, או שלא עלה בידי אחד הצדדים לבוא עמו בדברים, על אותו צד להגיש למזכירות ביה"ד - לא יאוחר מתום המועד להגשת תצהיריו - בקשה להזמנת העד למתן עדות בפני ביה"ד במועד הנ"ל. בבקשה האמורה יש לפרט תוכן העדות המבוקשת והסיבות בגינן מבוקש להעיד עדים שלא בתצהיר. על כל צד לדאוג לזימון עדיו לחקירה, בעוד מועד.
  8. באחריות כל צד להמציא ישירות לצד השני עותק מכל מסמך המוגש על ידו - לא יאוחר ממועד ההגשה לבית-הדין.
  9. ישיבת ההוכחות נקבעת ליום 9.11.2016, בשעה 09:00; במועד האמור, יהיו הצדדים ערוכים לסיכומים בעל-פה, ככל שהדבר יתאפשר מבחינת בית-הדין.
  10. בית הדין ממליץ לבאי כח הצדדים לנצל את הזמן לשם בחינה משותפת של סיכויי טענותיהם, במגמה להגיע להבנה, שתייתר את הצורך בהכרעה שיפוטית.

ניתנה היום, ‏02/05/16 (‏כ"ד ניסן תשע"ו), בהעדר הצדדים.

על המזכירות להמציא העתק לצדדים, בדואר רשום.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
02/05/2016 הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר עדות ראשית-תובע דלית גילה צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 סיגלית רפאל (מרגלית) משה איטח
נתבע 1 אורית גורש דליה בן-נון (עשהאל)