טוען...

החלטה שניתנה ע"י אבי כהן

אבי כהן06/03/2016

בפני

כב' הרשם הבכיר אבי כהן

התובעת

אביב י. מ. השכרת רכב בע"מ
ע"י ב"כ עוה"ד שרית חרל"פ

נגד

הנתבעות

1. דניאלי עליזה

2. שומרה חב' לביטוח בע"מ
שתיהן ע"י ב"כ עוה"ד ערן פאר

החלטה

לאחר שעיינתי בכל מסמכי התיק, אני מחליט כך:

מבוטל הדיון הקבוע ביום 1.5.16.

בעתיד, לאחר שיוגשו כל תצהירי העדות של הצדדים, ייקבע דיון הוכחות מיוחד, שיוקצו לו מספר שעות דיון.

בשלב זה ונוכח תוכן המחלוקות העולות מכתבי הטענות ואף מבקשת הנתבעות בעניין זימון העדים, אני מורה כך:

התובעת תגיש בתוך 30 יום מהיום כל תצהירי העדות הראשית של כל העדים מטעמה, לרבות תצהירה של גב' יפעת יצחקי ולרבות נהג רכב התובעת. יש לצרף לתצהיר כל המסמכים הרלוונטיים למחלוקות בין הצדדים (בכפוף להוראת כל דין).

הנתבעות יגישו תוך 30 יום לאחר קבלת תצהירי התובעת את תצהירי העדות הראשית של כל העדים מטעם הנתבעות, לרבות תצהיר עובד מוסמך ובקיא מטעם הנתבעת 2 ולרבות נהג רכב הנתבעות. יש לצרף לתצהיר כל המסמכים הרלוונטיים למחלוקות בין הצדדים (בכפוף להוראת כל דין).

לדיון העתידי יתייצב גם השמאי שנתן את חוות הדעת שצורפה לכתב התביעה, ועל ב"כ התובעת יהיה לדאוג לזמנו כדין לדיון המיוחד העתידי שייקבע.

מאחר שהתובעת לא מעוניינת להעיד מטעמה עד אחר פרט לגב' יפעת יצחקי, ניתנת בזאת זכות לנתבעת להזמין, כעד מטעמה שלה (!), את סמנכ"ל הכספים של התובעת (ככל שקיים כזה) ואף כל גורם אחר הרלוונטי למחלוקות והמזוהה עם התובעת. מובהר, עפ"י הנורמות שנקבעו בהלכה הפסוקה, כי עדים מיוחדים אלו ייחקרו בחקירה נגדית ע"י ב"כ שני הצדדים גם יחד, כאשר לנתבעת ניתן פטור מהגשת תצהירי עדות ראשית שלהם, אך עליה להגיש בתוך מועד הגשת תצהירי הנתבעת בקשות מפורטות עם פרטי כל העדים המיוחדים הנ"ל (כולל שמות ומספרי זהות וכתובות), לצורך זימון כדין שלהם כעדים ע"י ביהמ"ש.

בנסיבות ולאור חריגת הצדדים מהמסגרת של בירור מהיר של תביעה בסדר דין מהיר, אני שוקל לחייב את הצד שיפסיד בתביעה בהוצאות בסך 7,500 ₪.

קובע תז"פ ביום 30.5.16.

ניתנה היום, כ"ו אדר א' תשע"ו, 06 מרץ 2016, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
06/03/2016 החלטה שניתנה ע"י אבי כהן אבי כהן צפייה