טוען...

החלטה שניתנה ע"י משה תדמור ברנשטיין

משה תדמור ברנשטיין08/06/2016

לפני

כבוד השופט משה תדמור-ברנשטיין

התובעת:

אריאלה נבון, ת.ז. 051928943

נגד

הנתבעת:

אלקטרה מוצרי צריכה (1970) בע"מ, ח.פ. 520039967

החלטה

1.         אני ממנה כמומחה את מהנדס המכונות מר יודלה אריק (להלן - "המומחה"), מ-ת.ד. יובלים, ד.נ. משגב, טל': 052-4686665, 04-9990458 - לצורך מתן חוות דעת סופית ומכרעת במחלוקת מושא תביעה זו, כעולה מפרוטוקול הדיון מיום 7.6.16 בענין הנדון.

2.         לפני קיום הבדיקה, יודיע המומחה לצדדים מהי עלות חוות הדעת, ויתחיל בבדיקה רק לאחר שישולם לו שכר טרחתו. בשלב זה, יישאו הצדדים בחלקים שווים בשכר טרחתו של המומחה, ובפסק הדין אקבע מי יישא בסופו של דבר בשכר טרחת המומחה בהתאם לתוצאות. הואיל ומדובר בתביעה קטנה והיקף הבירור נדרש להיות בהתאם, שכר טרחת המומחה לא יעלה על 3,000 ש"ח בצירוף מע"מ. סכום זה אינו כולל שאלות הבהרה וחקירה בבית המשפט (התשלום בגין שאלות הבהרה וחקירה, אם תידרש, יהיה בנפרד). המומחה לא יתחיל בבדיקה לפני שקיבל את שכר טרחתו משני הצדדים. שכר הטרחה ישולם תוך 14 יום מעת משלוח אישור המומחה על קבלת המינוי.

3.         המומחה ייפגש עם הצדדים פגישה אחת, ישמע את טענותיהם, יקבל וישמע מהם כל חומר או טענה שיבקשו למסור לו בפגישה, לרבות כתבי הטענות שהוגשו בתיק זה וחוות דעת מומחים. מוצע לקיים את הפגישה בדירת התובעים, כך יוכל המומחה לבדוק את התנור מושא התביעה, ללא הובלתו (על מומחה להצטייד בציוד מתאים למדידה שעליו לבצע, כמובן).

4. המומחה יתייחס בחוות דעתו לשאלה הבאה:

האם התנור נשוא התביעה ממשיך לחמם מספר שעות אחרי הכיבוי שלו? דהיינו, האם גוף החימום שבתנור ממשיך להפיק חום נוסף אחרי שהטיימר סיים את הזמן שלו?

יובהר, כי השאלה איננה נשאלת לגבי הצריכה המינימלית של המערכות החשמליות שבתנור, אלא רק לגבי גוף החימום.

המומחה יבחן גם את הטענות המועלות בכתב התביעה ובכתב ההגנה, ולאחר מכן – ייתן בחוות דעתו תשובה לשאלה, כאמור.

5.         טלפונים ליצירת קשר עם הצדדים מופיעים בפרוטוקול הדיון.

6.         חוות הדעת שייתן המומחה תומצא לתיק בית המשפט עם עותק לצדדים תוך 45 יום מיום קבלת שכר הטרחה.

7.         קביעתו של המומחה מטעם בית המשפט בחוות דעתו תהא מכרעת. המומחה רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה למתן הוראות, ככל שיהיה בכך צורך.

8.         המומחה יודיע לבית המשפט אם הוא יכול לקבל על עצמו את המינוי, אם אין לו היכרות קודמת עם מי מהצדדים, ואם הוא יכול לעמוד בלוח הזמנים שקבעתי וזאת עד ליום 10.7.16.

9.         לעיוני ביום 15.7.16.

            המזכירות תמציא החלטה זו, כתב תביעה וכתב הגנה, ופרוטוקול הדיון האחרון למומחה בדואר רשום עם אישור מסירה. כמו, כן תתקשר המזכירות למומחה, להודיעו כי פניית בית המשפט בדרכה אליו. גם לצדדים תשלח החלטה זו בדואר רשום עם אישור מסירה.

ניתנה היום, ב' סיוון תשע"ו, 08 יוני 2016, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
08/06/2016 החלטה שניתנה ע"י משה תדמור ברנשטיין משה תדמור ברנשטיין צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 אריאלה נבון
נתבע 1 אלקטרה מוצרי צריכה (1970) בע"מ