טוען...

פרוטוקול מיום 8.2.2016

מרדכי בן-חיים08/02/2016

לפני כבוד השופט עמית מרדכי בן-חיים

המאשימה

מדינת ישראל

נגד

הנאשם

דורון סולומון

<#2#>

נוכחים:

בא כוח מאשימה עו"ד ליאור אדם

הנאשם דורון סולומון

פרוטוקול

בית המשפט מקריא לנאשם את כתב האישום ומסביר לו את תוכנו

הנאשם:

אני מודה בעובדות כתב האישום.

מדובר ברכב של אבא שלי, רכב נכה, אני לוקח את אימא שלי פעם בחודשיים לפסיכיאטר , אימי הנכה. ביום ביצוע העבירה לקחתי את אימי הנכה לטיפול פסיכיאטרי. אני חונה במקום הזה בצורה קבועה לאחר התייעצות עם פקחית לאחר שקיבלתי קנס. חניתי במפרץ אוטובוס והוטל עלי קנס של 250 ₪. הפקחית שקנסה אותי כמה חודשים לפני כן בגלל שחניתי בחניית אוטובוס אמרה שאין בעיה לחנות במקום שחניתי בפועל, במועד הרשום בכתב האישום.

ב"כ המאשימה:

אנו דוחים את טענות הנאשם. מציג את פרטי הדוח ואת התמונות /1. מפנה להערות הפקח שהרכב מחנה הפריע למהלך תקין של התנועה, רכב העומד בנגוד לחוק. מדובר בנתיב נסיעה של פניה ימינה לזבוטינסקי מאבא הלל. בנתיב הזה יש מספר תחנות אוטובוס. אנו פועלים על פי פסיקה מנחה באותו מקום בדיוק . מפנה לפסק דין של בית המשפט המחוזי בתיק עפ"א 31035-05-14. (מצטט).

בקשת רשות ערעור לבית המשפט העליון נדחתה. מציג את כתב האישום שהוגש בגין הארוע נשוא פסק הדין של בית המשפט המחוזי שאותו ציטטתי לעיל וממנו עולה כי מדובר באותו מקום. ת/2.

מדובר בציר מרכזי. הצגתי בפני הנאשם את פסקי הדין מחוץ לאולם.

הנאשם:

שמה של הפקחית שנתנה לי את הקנס הינו כדורי.

לאחר שבית המשפט הבהיר לי את המצב המשפטי, אני חוזר בי מכפירתי ומודה בעובדות כתב האישום וזאת לאור הודעת בא כוח המאשימה בהתחשב בגזירת הדין ובא כוח המאשימה מבקש להטיל על הנאשם קנס בסכום של 125 ₪.

<#7#>

פסק דין

על סמך הודאת הנאשם בעובדות כתב האישום, הנני מרשיעו בעבירה המיוחסת לו בכתב האישום וגוזר עליו תשלום קנס בסך 125 ₪ אשר ישולם עד ליום 5/3/16.

הודע זכות ערעור לבית המשפט המחוזי בתוך 45 יום.

<#3#>

ניתן והודע היום כ"ט שבט תשע"ו, 08/02/2016 במעמד הנוכחים.

מרדכי בן-חיים , שופט עמית

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
08/02/2016 פרוטוקול מיום 8.2.2016 מרדכי בן-חיים צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 מדינת ישראל הילה קולטון
נאשם 1 דורון סולומון