טוען...

פסק דין שניתנה ע"י מרב חבקין

מרב חבקין24/03/2016

לפני:

כב' הרשמת מרב חבקין

המבקש

רפאל מיננה

-

המשיבה

מינימרקט קרן בע"מ

פסק דין

  1. בפניי תביעה למתן צו שיורה למשיבה להמציא למבקש את תלושי השכר בגין תקופת עבודתו מחודש 3/2008 עד 11/2009.
  2. היות שההליך נפתח בבית הדין האזורי לעבודה בחיפה, התקיים דיון ביום 9/3/16 בפני כב' הרשמת שי- גרינברג. מפרוטוקול הדיון עולה כי ניסיון להביא את הצדדים להסכמות לא צלח והדיון הועבר לבית דין זה אשר לו הסמכות המקומית לאור מקום ביצוע העבודה.
  3. עוד עולה מפרוטוקול הדיון, כי לצדדים גרסאות עובדתיות סותרות בשאלת המצאת תלושי השכר במהלך תקופת העבודה, כאשר המבקש עמד על כך שלאורך השנים קיבל תלושים בודדים ואילו נציג הנתבעת טען, כי נמסרו תלושים מידי חודש.
  4. לאחר ששקלתי את נסיבות העניין איני רואה טעם שלא להורות כבר עתה על המצאת המסמכים שהרי ממילא הנושא היחיד שעשוי להיות במחלוקת הנו עניין ההוצאות. ודוק, אף אם תתקבל טענת המשיבה שהמבקש קיבל בזמן אמת את תלושי השכר עדיין יש מקום לחייבה בהמצאת המסמכים ולשקול חיוב המבקש בהוצאות בהתאם.
  5. בשלב זה סברתי, כי אין מקום לקיים דיון נוסף במעמד הצדדים, באשר ממילא עומד המבקש להגיש תביעה כספית נפרדת על פי הצהרת בא כוחו, וראוי שלא לעכב את המצאת התלושים. כמו כן דיון נוסף כרוך בהוצאות נוספות לצדדים.
  6. על כן, מורה אני כי בתוך 30 יום ממועד קבלת פסק הדין תמציא הנתבעת לתובע את תלושי השכר המצויים ברשותה לתקופה כמפורט בתביעה.
  7. אשר לשאלת ההוצאות, הואיל וכאמור תוגש תביעה כספית, תילקח בחשבון שאלת ההוצאות במסגרת ההליך העיקרי ובשלב זה – כל צד יישא בהוצאותיו.

ניתן היום, י"ד אדר ב' תשע"ו, (24 מרץ 2016), בהעדר הצדדים ויישלח אליהם.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
24/03/2016 פסק דין שניתנה ע"י מרב חבקין מרב חבקין צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 רפאל מיננה אהוד כספי
משיב 1 מינימרקט קרן בע"מ תמיר סולומון