טוען...

הוראה לחשוד 1 להגיש צו מעצר

יריב נבון14/01/2016

בעניין:

חקירות טבריה

המבקשת

נגד

מרים גלאור (עציר)

החשודה

נוכחים:

מטעם המבקשת: רס"ב צהל שמו

מטעם החשודה: הובאה וב"כ עו"ד סיגלית גוזלן

פרוטוקול

הסנגורית: מדובר בהארכת מעצר שלישית, האחרונה הייתה אתמול, ולא בכדי, כב' השופט הנכבד שדן. אני מבקשת מבית המשפט לשחרר אותה כפי שביקשתי בדיונים הקודמים. אני חושבת שניתן להשיג את מטרת המעצר בדרכים חלופיות. אני חושבת שמטרת המעצר לא מושגת, עובדה שהיא הייתה בהסתכלות, הייתה במזרע, אני מבינה שצריך להמשיך ולעקוב אחרי ההתנהגות שלה. כל מקום במדינה שבית משפט ימצא לנכון להרחיק אותה, יש משמורנים ואפשר להביא אותה לחקירה. אני חושבת שמטרת המעצר לא תושג בדרך שבה מבקשים.

ב"כ המבקשת: אני מבקש להיעתר למלוא הימים. קיימות פעולות חקירה נוספות המחייבות המשך מעצר, מצורפת חוות דעת של בית חולים פסיכיאטרי עם בקשה להמשך בדיקה ל- 8 ימים. האיומים חמורים, בעברה מספר רב של כתבי אישום בהם לא התייצבה לדיונים, כולם בגין הפרת הוראה חוקית, היא הפרה את אמון בית משפט שניתן לה, היא חויבה להגיע ולא התייצבה, לא ניתן לתת בה אמון. הן לאור התנהגות זו והן לאור מסוכנותה והחשדות המיוחסים לה, כל זה מביא למסקנה כי לא ניתן בשלב זה להסתפק בחלופת מעצר, כל חלופה שהיא לא תאיין את מסוכנותה, תהא אדוקה ככל שתהא, לכן אני מבקש להיעתר למלוא הימים.

החשודה: אני לא אלימה, לא תקפתי אף אחד, אני סובלת 7 שנים מערן כץ, עברתי התקפי אסטמה ואף אחד לא עזר לי, ניגשתי לזכויות אדם בגלל ההתעללויות שלכם, אני מוותרת על האזרחות שלי אני לא רוצה לחיות בארץ, אמרתי לצהל שיעזור לי, אני אמרתי לערן שיפסיק לאיים עליי. הוא כל יום מנסה לקחת ממני את הילדים, הילדים שלי עכשיו אצל אח שלי. אני אזרחית איטליה וסבתא שלי הייתה שוטרת באיטליה.

בשלב זה החשודה יוצאת מן האולם לאחר שהיא מפריעה ללא הפסקה וצועקת ונכנסת בדברי הנוכחים.

ב"כ הצדדים: מסכימים על הארכת מעצרה של החשודה עד ליום 19.1.16 לצורך השלמת החקירה והבדיקה הפסיכיאטרית.

ב"כ המבקשת: אנו נעשה כל מאמץ לסיים את החקירה עד למועד האמור, ואם לא יוגש כתב אישום עד למועד זה, נסכים לשחרורה של החשודה.

<#3#>

החלטה

מעיון בחומר הראיות התרשמתי כי קיים חשד סביר לביצוען של העבירות המיוחסות לחשודה. החקירה בשלבים מתקדמים אך טרם הסתיימה. נדרש זמן נוסף לביצוען של פעולות חקירה כמפורט בדוח הסודי. כמו כן, טרם הושלמה הבדיקה הפסיכיאטרית בעניינה של החשודה והפסיכיאטר המחוזי ביקש בחוות דעתו מיום 12.1.16, 8 ימים וספים להשלמת הבדיקה.

בהסכמת הצדדים אני מאריך את מעצרה של החשודה עד ליום 19.1.16 שעה 12:00.

כפי שנקבע בהחלטת כב' השופט מישורי לב טוב מיום 13.1.16, אף אני מורה כי החשודה תילקח על ידי שב"ס לבית החולים הפסיכיאטרי אשר ייקבע על ידי הפסיכיאטר המחוזי לצורך המשך מעצרה במתקן פסיכיאטרי.

פרוןטוקול זה מהווה אסמכתא למעצר

זכות ערר לבית המשפט המחוזי.<#4#>

ניתנה והודעה היום ד' שבט תשע"ו, 14/01/2016 במעמד הנוכחים.

יריב נבון , שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
14/01/2016 הוראה לחשוד 1 להגיש צו מעצר יריב נבון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 חקירות טבריה
חשוד 1 מרים גלאור (עציר) סיגלית גוזלן