טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר

ריבה שרון27/12/2016

מספר בקשה:6

בפני

כבוד השופטת ריבה שרון

תובע

פלוני

ע"י ב"כ עוה"ד ליבה צנז

נגד

נתבעת

היכלי מלכות בע"מ
ע"י ב"כ עוה"ד תומר סדרס ואח' מהמח' ליצוג משפטי

החלטה

1. התובע- יליד 10/75 והתביעה שלפני היא לפיצוי בגין נזקי גוף שנגרמו לו לטענתו עקב תאונת עבודה מיום 5/1/15 (להלן: "התאונה"). הצדדים חלוקים הן בשאלת החבות והן בשאלת קיומה של נכות רפואית הקשורה באירוע. מטעם התובע- הוגשה חוו"ד בתחום האורתופדי ע"י ד"ר דוד אדיבי, ומטעם הנתבעת- ע"י ד"ר גד ביאליק.

2. נוכח הפער בין חוו"ד מומחי הצדדים גם בתחום הנפשי, ומשלא עלה בידם להגיע להסכמות בענין זה- אני ממנה כמומחה מטעם בית המשפט בתחום האורתופדי את ד"ר ניסים אוחנה (להלן: "המומחה"). המומחה יואיל לחוות את דעתו בקשר עם מצבו של התובע בגין התאונה, האם יש מקום לצפות לשיפור או להחמרה במצבו והאם יזדקק לטיפולים רפואיים בעתיד. אם כן - האם ניתן לקבלם במסגרת הרפואה הציבורית. בנוסף- מתבקש המומחה להואיל ולהתייחס לחוות דעת מומחי הצדדים.

3. כתב מינוי זה יעוכב עד ליום 11/1/17. עד ליום 9/1/17 תוגש הודעה משותפת מטעם הצדדים, באמצעות בכ"ת, ככל שקיימת מניעות אובייקטיבית ממשית למי מהם מפני מימוש המינוי. במקרה כזה- יפרטו הסכמה על מומחה אחר. בהעדר הודעה- יחשב הדבר כהסכמה והחלטתי תישלח ע"י המזכירות והצדדים גם למומחה שמונה, כמפורט לעיל.

4. בשכ"ט המומחה בגין חוו"ד וכן בעלות כל בדיקת עזר שתידרש עבורה, ככל שהתובע לא יצליח לבצעה במסגרת הציבורית- ישאו בשלב זה הצדדים בחלקים שווים. באחריות ב"כ התובע לוודא כי הבדיקה לא תתואם לפני הפקדת חלקו של התובע בידיו ומראש ולפני מועד הבדיקה.

אסמכתא בדבר תשלום תומצא בפקס למרפאת המומחה ולצדדים שכנגד. אבקש להקפיד על ביצוע הנ"ל, על לו"ז, לא להמתין לפנית המומחה, ליזום את הפניות אליו ולא להכביד עליו בענייני גביה.

5. הצדדים ימציאו לידי המומחה בתוך 21 יום- את כל המסמכים הרלבנטיים והמותרים בהגשה, בהתאם לדין ולפסיקה.

ב"כ התובע לא תתאם את מועד הבדיקה לפני הפקדת חלקו של מרשה בידיה הנאמנות ואף לא לפני חלוף 45 יום ממועד הפניה אל המומחה והמצאת העתק הימנה לידי הצד שכנגד וכן מסירת הודעה בדבר מועד הבדיקה לחברו.

6. המומחה יואיל לבדוק את התובע ולהגיש את חוות הדעת לבית המשפט בתוך 30 יום ממועד הבדיקה. שאלות הבהרה בתוך 21 יום מקבלתה, תשובות המומחה תינתנה בתוך 14 יום מקבלתן לידיו.  

7. ימי פגרות בתי-המשפט יובאו במניין הימים.

8. ב"כ הצדדים ירשמו נא לפניהם את התיק לת.פ מעקב אחר התהליך וישתדלו לישב מחלוקות ביניהם תחת פניה לבית המשפט, מקום שניתן ליתרה.

החלטתי תשלח בשלב זה לב"כ הצדדים. ת.פ. מזכירות ליום 12/1 לקבלת הודעת הצדדים. בהעדרה- תישלח למומחה ללא צורך בהחלטה נוספת.

חג חנוכה שמח לכולם

ניתנה היום, כ"ז כסלו תשע"ז, 27 דצמבר 2016, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
27/12/2016 הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר ריבה שרון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פלוני ליבה צנז
נתבע 1 היכלי מלכות בע"מ שיראל סלע