טוען...

החלטה שניתנה ע"י עפרה ורבנר

עפרה ורבנר02/06/2016

בפני

כבוד השופטת עפרה ורבנר

התובעים

תומר הוכהאוזר ואח'

נגד

הנתבעת

אלמוג ב. ז. בניה והשקעות בע"מ

החלטה

1. התובעים הגישו בקשה למתן הוראות לחייב את הנתבעת להמציא מסמכים בטענה כי הנתבעת התעלמה מהוראות בית המשפט מתאריך 4.4.16, שעניינן צו גילוי מסמכים הדדי. התובעים ביקשו העתק מדיווחי עסקאות שבוצעו בפרויקט הרלוונטי בו רכשו התובעים דירות, וזאת החל מתאריך 21.16.16 וכן ביקשו כי הנתבעת תשיב האם מכרה את זכויות התובעים בדירות לצד ג'.

לטענת התובעים הם פנו לב"כ הנתבעת, אמנם לא קיבלו מענה.

בקשת התובעים הועברה לתגובת הנתבעת כמפורט בהחלטתנו מתאיך 5.5.16.

2. הנתבעת באמצעות ב"כ הגישה לתיק בית המשפט תגובה מתייחסת לכל חמשת התיקים שמספריהם פורטו לעיל ובה טענה כי מכתב גילוי מסמכים הועבר לב"כ התובעת בד בבד עם הגשת התגובה לבית משפט והעתק מהמכתב שנשלח לעו"ד הוכהאוזר צורף לתגובה. הנתבעת התנגדה להמצאת עותק מדיווחי העסקאות בפרויקט עמק הכרמל, בנימוק כי לא קיימת רלוונטיות למחלוקת בין הצדדים בכל הקשור בהמצאת דיווחי עסקאות אחרות וכן ציינה כי הגישה בקשה למתן פסק דין חלקי המורה על ביטול העסקאות עם התובעים ובבקשה זו הצהירה כי הדירות לא נמכרו למאן דהוא אחר.

3. לאחר קבלת תגובת הנתבעת נתנה על ידנו החלטה כי ככל שתיוותר מחלוקת בין הצדדים בכל הקשור לגילוי מסמכים הרי זאת יידון במעמד הדיון הראשון הקבוע בתיק לתאריך 5.7.16.

4. בנסיבות אלה לא ברור מדוע עלו הבקשות פעם נוספת ועל מזכירות בית המשפט לקשור את חמשת התיקים שמספריהם פורטו לעיל יחדיו בתיק מוביל אחד על מנת למנוע בלבול והחלטות שונות מתיק לתיק.

ניתנה היום, כ"ה אייר תשע"ו, 02 יוני 2016, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
02/06/2016 החלטה שניתנה ע"י עפרה ורבנר עפרה ורבנר צפייה
16/05/2018 החלטה שניתנה ע"י עפרה ורבנר עפרה ורבנר צפייה