טוען...

פסק דין שניתנה ע"י קייס נאשף

קייס נאשף29/11/2016

לפני

כבוד הרשם הבכיר קייס נאשף

התובע:

יוסי חוגי

נגד

הנתבעות:

1.עדה הילברון

2.מגדל חברה לביטוח בע"מ

פסק דין

הצדדים הסמיכוני להכריע את הדין בהתאם להוראת סעיף 79א' לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד 1984 (להלן- "החוק"), וזאת כעולה מפרוטוקול הדיון מ- 28/11/16.

על סמך החומר המונח לנגד עיניי, נוכח התרשמותי הישירה והבלתי אמצעית מהעדים במהלך חקירותיהם הנגדיות בבית המשפט, ונוכח הודייתה של עדת הנתבעות בדבר הרשעתה בהליך התעבורתי באחריות לקרות אירוע התאונה, ולאחר שבחנתי את מכלול חומר הראיות בתיק לרבות טופסי ההודעה של הנהגים ותמונות הנזק, ובשים לב להגיון שבקרות התאונה ונסיבות התרחשותה, ומוקדי הנזק ברכבים ותוך שאני לוקח בחשבון את טענותיהם ההדדיות של הצדדים ולאחר ששקלתי את מלוא השיקולים הרלוונטיים, הגעתי לכלל מסקנה כי יש לקבל את התביעה במלואה. עם זאת, ב''כ הנתבעות צודק בטענתו כי הואיל וחוות הדעת וגם החשבונית בגין שכר טרחת השמאי מופנות לחברת יוסי חוגי שליחויות בע''מ, ולא לתובע דכאן, כי אז יש להפחית את רכיב המע''מ הן מסכום הנזק הישיר והן מהסכום ששולם בגין שכר טרחת השמאי, כאמור.

בנסיבות אלה, אני מחייב את הנתבעות, באמצעות הנתבעת מס' 2, לשלם לתובע את מלוא הנזק הישיר וכן שכר טרחת השמאי, בהפחתת רכיב המע''מ כאמור, וזאת בצירוף שכ''ט עו''ד בסך 1,500 ש''ח, החזר אגרה ששולמה וכן ההוצאות בגין שכר העדים שפסקתי עם תום הדיון שהתקיים לפניי ב- 28/11/16, כאמור. הסכומים ישולמו תוך 30 יום, אחרת יישאו הפרשי הצמדה וריבית כחוק עד התשלום המלא בפועל. בשים לב להסכמת הצדדים באשר לדרך ההכרעה בהתאם להוראת סעיף 79 א' של החוק, כאמור, אני פוטר מתשלום המחצית השנייה של האגרה.

המזכירות תמציא את פסק הדין לבאי כוח הצדדים בדואר רשום ותסגור את התיק.

ניתן היום, כ"ח חשוון תשע"ז, 29 נובמבר 2016, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
29/11/2016 פסק דין שניתנה ע"י קייס נאשף קייס נאשף צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 יוסי חוגי שמשון שטיין
נתבע 1 עדה הילברון חן הדר
נתבע 2 מגדל חברה לביטוח בע"מ חן הדר