טוען...

פסק דין שניתנה ע"י קייס נאשף

קייס נאשף24/09/2017

לפני

כבוד הרשם בכיר קייס נאשף

התובע והנתבע שכנגד:

יוסף הררי

נגד

הנתבעים והתובעים שכנגד:

1. גיא צנג

2. תמר צנג

פסק דין

לפני תביעה עיקרית ותביעה שכנגד, אשר הוגשו במסלול סדר דין מהיר, ושעניינן פיצוי בגין נזקי רכוש שהוסבו לרכבים המעורבים בתאונת דרכים מיום 25/5/15. הצדדים חלוקים ביניהם ביחס לנסיבות אירוע התאונה.

הצדדים הסמיכוני להכריע את הדין בהתאם להוראת סעיף 79א' לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד 1984 (להלן- "החוק"), וזאת כעולה מפרוטוקול הדיון מיום 24/4/17.

על סמך החומר המונח לנגד עיניי, נוכח התרשמותי הישירה והבלתי אמצעית מהעדים במהלך חקירותיהם הנגדיות בבית המשפט, ולאחר שבחנתי את מכלול חומר הראיות בתיק לרבות טופסי ההודעה של הנהגים ותמונות הנזק, ובשים לב להגיון שבקרות התאונה ונסיבות התרחשותה, ומוקדי הנזק ברכבים ותוך שאני לוקח בחשבון את טענותיהם ההדדיות של הצדדים לרבות אלה שפורטו בסיכומים בכתב מטעם שני הצדדים, ולאחר ששקלתי את מלוא השיקולים הרלוונטיים, הגעתי לכלל מסקנה כי יש לחלק את האחריות באופן כזה שנהג רכב התביעה ישא באחריות בשיעור 65%, ואילו נהג רכב הנתבעים ישא באחריות בשיעור 35%.

בתביעה העיקרית, אני מחייב איפוא את הנתבעים לשלם לתובע סך של 7,121 ש''ח בצירוף שכ''ט עו''ד בסך 1,500 ש''ח, והחזר האגרה ששולמה.

בתביעה שכנגד, אני מחייב את הנתבע שכנגד לשלם לתובעים שכנגד סך של 15,360 ש''ח בצירוף שכ''ט עו''ד בשיעור 17.55%, החזר האגרה ששולמה וכן ההוצאות בגין שכר העדים שפסקתי עם תום הדיון שהתקיים לפניי ביום 24/4/17. הסכומים ישולמו תוך 30 יום, אחרת יישאו הפרשי הצמדה וריבית כחוק עד התשלום המלא בפועל.

בשים לב להסכמת הצדדים באשר לדרך ההכרעה בהתאם להוראת סעיף 79 א' של החוק, כאמור, אני פוטר מתשלום המחצית השנייה של האגרה הן בתביעה העיקרית והן בתביעה שכנגד.

המזכירות תמציא את פסק הדין לבאי כוח הצדדים בדואר רשום ותסגור את התיק.

ניתן היום, ד' תשרי תשע"ח, 24 ספטמבר 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
24/09/2017 פסק דין שניתנה ע"י קייס נאשף קייס נאשף צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 יוסף הררי שמשון שטיין
נתבע 1 גיא צנג שי ישעיהו גלעד
תובע שכנגד 1 גיא צנג שי ישעיהו גלעד
תובע שכנגד 2 גיא צנג שי ישעיהו גלעד
נתבע שכנגד 1 יוסף הררי שמשון שטיין