טוען...

פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר

צוריאל לרנר31/01/2017

בפני

כב' הרשם הבכיר צוריאל לרנר

תובע

יהודה רובין

נגד

נתבעות

1.שרה ורניק

2.ש. שלמה רכב בע"מ

פסק דין

בפני תביעה כספית, על סך של 7,945 ₪, שעניינה נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונת דרכים. בתום הדיון שהתקיים בפני, ובנסיבות, הסכימו הצדדים להכרעה על פי סעיף 79א(א) לחוק בתי המשפט, בלא נימוקים, ובהסתמך על כתבי הטענות, העדויות וחומר הראיות שהוגש.

בקליפת אגוז, אין חולק כי רכב התובע נכנס לחנות בין שתי מכוניות חונות, כשדלת הנוסע ברכב שלשמאלו נפתחה, ובין כנף שמאל קדמית של רכב התובע לקצה הדלת נוצר מגע, שהסב נזק לשני כלי הרכב. מנוע רכב הנתבעים היה כבוי כמה דקות, וחלונות הרכב היו כהים (כך שלפחות מבחוץ לא ניתן היה לשער שמאן דהוא נמצא בתוך הרכב).

לאחר ששמעתי את העדויות, ולאחר שעיינתי במוצגים ובכתבי הטענות, לרבות רכיבי הנזק השונים, הנני קובע שהאחריות להתרחשות התאונה מוטלת על הנתבעות, ועל כן (בשים לב לרכיבי הנזק השונים) יהיה זה נכון וצודק לחייב את הנתבעות לשלם לתובע סך כולל של 6,945 ₪, וכן את אגרת התביעה בסך 375 ₪, ושכ"ט עו"ד בסך 1,500 ₪. כל הסכומים האמורים ישולמו תוך 30 יום מהיום, אחרת יצברו הפרשי הצמדה למדד וריבית כדין מהיום ועד לתשלום בפועל. בשולי הדברים, יש לתקן טעות סופר שנפלה בפרוטוקול, שם נפסק שכר העדה מטעם הנתבעות, ונכתב בטעות, כי "התובעת" תישא בשכר, כאשר ברור שהכוונה היא לנתבעת 2.

ניתן היום, ד' שבט תשע"ז, 31 ינואר 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
31/01/2017 פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר צוריאל לרנר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 יהודה רובין נעמי שלף סלמון
נתבע 1 שרה ורניק שלומי כהן
נתבע 2 ש. שלמה רכב בע"מ שלומי כהן