טוען...

גזד

גיל קרזבום04/12/2016

כב' השופט גיל קרזבום, סגן נשיא

המאשימה

מדינת ישראל

נגד

הנאשם

אריאל רחמימוב

<#2#>

נוכחים:

ב"כ המאשימה – עו"ד גב' דקלה שגיא

הנאשם – בעצמו

פרוטוקול

הנאשם:

התייצבתי היום למרות שהדיון קבוע למחר, מאחר שמחר יש לי בחינה בקורס שאני עובר בנוגע לחומרים מסוכנים, ואם אפספס את הבחינה מחר, זה יפגע בעתידי. אני מבקש להקדים את הדיון להיום.

ב"כ המאשימה:

לאור העובדה, שכבר טענו לעונש, אין לי התנגדות. אני מפנה את ביהמ"ש לטיעונים שלנו מיום 25.9.16 וכן לעברו התעבורתי של הנאשם. קיימת פסילה מותנית להפעלה.

הנאשם:

לשאלת ביהמ"ש, בסוף לא פניתי לעו"ד. אני נשוי חודש וחצי בערך ויצאתי בנזק די עצום מהחתונה. יש לנו אבל במשפחה. ביטלתי את החתונה והפסדתי הרבה מאד כסף קרוב לסך של 17,000 ₪. אני טכנאי ודיברתי עם הבוס שלי לגבי הפסילה שעלולה להיות. הוא אמר שיכול לסבול חודש פסילה ואני לא יודע מה לעשות. אני נשוי טרי חודש וחצי. התקלה שבגינה ניתנה הודעת איסור השימוש היא מאחר שהפנס האחורי היה שבור. אני חוזר על מה שאמרתי בפעם הקודמת. זו הייתה נסיעה קצרה ביותר רק כדי למלא דלק כדי להגיע למוסך. זה היה בכביש שירות. בתחנת דלק. לא יכולתי לקחת עו"ד. הם רוצים 5,000 ₪. יש עו"ד אפילו שרצה פי שניים. אם ביהמ"ש יפסול אותי אבקש להפקיד את הרישיון בעוד 4 חודשים באופן חריג, כדי שאוכל להתארגן מבחינת העבודה.

<#3#>

גזר דין

לנוכח מהות העבירות, קיומה של פסילת מינימום בת שלושה חודשים, נסיבותיו האישיות של הנאשם כמפורט לעיל ובדיון הקודם, עברו התעבורתי של הנאשם והנזק שייגרם לנאשם מפסילה ארוכה, אני סבור שיש להורות על הפעלת הפסילה המותנית באופן חופף ולא באופן מצטבר. בנוסף, נוכח טיעוני הנאשם, אני מחליט להימנע באופן חריג מהטלת קנס.

לאור כל האמור לעיל, הנני גוזר על הנאשם כדלקמן:

- אני פוסל את הנאשם מלנהוג ו/או מלקבל ו/או מלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של  3  חודשים בפועל.

- אני מפעיל את הפסילה המותנית שהוטלה על הנאשם על פי הרשעה מס' 1 בבית המשפט לתעבורה בחיפה ביום 28.10.13 בדבר פסילת הנאשם מלנהוג ו/או מלקבל ו/או מלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של 3 חודשים, וזאת בחופף לפסילה שהוטלה לעיל.

סה"כ ירצה הנאשם 3 חודשי פסילה בפועל.

ריצוי הפסילה יחל ביום 20.3.17 בשעה 13.00.

ככל שהנאשם יפקיד רישיונו במועד מוקדם יותר, תחושב הפסילה בהתאם.

המזכירות תוציא לנאשם אישור הפקדה בהתאם לא צורך בהפקדת תצהיר ו/או רישיון אשר מופקד במשטרת ישראל.

בית המשפט מסביר לנאשם כי עליו להפקיד את רישיונו - גם אם פקע תוקפו - במזכירות בית המשפט, ואם אין בידיו רישיון נהיגה עליו להפקיד תצהיר ערוך כדין.

מצוין בפני הנאשם, כי ככל שלא יפקיד את רישיונו וינהג, ייחשב כמי שנוהג בזמן פסילה ויהא עלול למצוא עצמו בפני עתירה למאסר בפועל.

- אני פוסל את הנאשם מלנהוג ו/או מלקבל ו/או מלהחזיק רישיון נהיגה לתקופה של 3 חודשים על תנאי למשך  3 שנים והתנאי הוא שהנאשם לא יעבור אותה/ן עבירה/ות שעליה/ן הורשע או אחת העבירות המפורטות בתוספת הראשונה או בתוספת השנייה לפקודת התעבורה [נוסח חדש], תשכ"א - 1961 ויורשע בגינה.

הדיון הקבוע ליום 5.12.16 מבוטל בזאת.

זכות ערעור לבית המשפט המחוזי בחיפה תוך 45 ימים מהיום.

<#4#>

ניתן והודע היום ד' כסלו תשע"ז, 04/12/2016 במעמד הנוכחים.

גיל קרזבום , סגן נשיא

הוקלד על ידי מירב כהן ויניאק

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
04/12/2016 גזד גיל קרזבום צפייה
15/10/2017 החלטה שניתנה ע"י גיל קרזבום גיל קרזבום צפייה
22/11/2017 פסק דין שניתנה ע"י ערן קוטון ערן קוטון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 מדינת ישראל עטייה דאמוני
נאשם 1 אריאל רחמימוב