טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש הודעה על הפקדת פיקדון

ישראלה קראי-גירון21/02/2018

בפני כבוד השופטת ישראלה קראי-גירון

בעניין:

סעיד עלי, ת"ז 059453381

ע"י ב"כ עו"ד ג'ורג' גרייס ו/או אח'

התובע

- נגד -

מוחמד עלי, ת"ז 035296722

ע"י ב"כ עו"ד רובין שי

הנתבע

פסק דין

ביום 14/2/18 הושגה הסכמה בין הצדדים, לפיה התביעה למתן פסק-דין הצהרתי המורה כי התובע זכאי להירשם כבעלים של 1,000 מ"ר מהחלקה 23/2 גוש 19741 (ששטחה הכולל הוא 4,600 מ"ר) (להלן: "החלקה") תתקבל. בהתאמה, הוסכם כי יינתן צו המורה על רישום הזכויות בחלקה על-שם התובע וזאת בכפוף לתשלום כל המיסים הנדרשים ולהצגת כל האישורים הנדרשים על-פי דין לצורך ביצוע הרישום.

הוסכם עוד, כי הנתבע ישתף פעולה עם ההליכים ברישום הזכויות על-שם התובע מכח פסק-דין זה ובמידה ולא יעשה כן, יהיה רשאי בא כוחו לחתום על כל מסמך נדרש, ויעשה כן כשלוחו של הנתבע.

כן הוסכם, כי באי כח שני הצדדים ישמשו כונסי נכסים לביצוע העברת הזכויות לנכס.

עוד הסכימו הצדדים, כי השאלה האם יש להטיל חיוב כספי כל שהוא על מי מן הצדדים בגין הנסיבות שהובילו ליצירת העסקה ביניהם, בגין התנהלותם בתקופה הרלוונטית בה נטען כי נעשתה עסקה בין הצדדים, ובגין ההוצאות והנזקים שנגרמו למי מהם עקב התנהלות מי מן הצדדים, תוכרע על-ידי בית-משפט זה בדרך של פשרה ללא צורך בנימוקים.

הוסכם, כי היה וייקבע הצורך בחיוב כספי כל שהוא, אופן ביצועו של החיוב הכספי ייעשה כאמור בסעיף 2 בעמ' 21 לפרוטוקול הדיון מיום 14/2/18.

בהתאמה, ניתן תוקף של החלטה למוסכם בין הצדדים וכעת יש מקום לתת פסק-דין כמבוקש על-ידי הצדדים על דרך הפשרה וזאת ללא צורך בנימוקים.

לאחר ששקלתי את כל הנסיבות, בהתחשב בתוצאת ההליך ובהתנהלות שני הצדדים במהלכו, אני קובעת כי על התובע לשלם לנתבע סך נוסף של 10,000 ₪. סכום זה ישולם בתוך 45 יום ויוחזק בנאמנות על-ידי ב"כ התובע עד לחתימת הנתבע על כל המסמכים הנדרשים לצורך העברת הזכויות. היה ויחתום הנתבע על כל המסמכים הנדרשים ויוברר כי קיים חוב מצידו של הנתבע בנוגע לחלקה במועצה, יותיר ב"כ התובע את הסך הנ"ל ברשותו למשך 12 חודשים ממועד המצאת פסק-הדין לידיו כדי לאפשר לנתבע לסלק החוב הרלוונטי.

היה והחוב לא יסולק בתוך 12 חודשים ממועד פסק-הדין, ישולם החוב מהסך שעל התובע לשלם לנתבע לפי פסק-דין זה והיתרה תוחזר לנתבע באמצעות בא כוחו.

היה ויסולק החוב למועצה בתוך עד 12 חודשים, יעביר ב"כ התובע את הסך הנ"ל של 10,000 ₪ לנתבע באמצעות בא כוחו.

בכפוף לאמור לעיל, אינני עושה צו להוצאות.

כספים שהופקדו על ידי התובע, לרבות ערבויות בקופת בית המשפט, יושבו לידיו באמצעות בא כוחו, אשר ינהג בכם כאמור לעיל על-פי פסק-הדין.

כספים שהופקדו על ידי הנתבע לרבות ערבות בקופת בית המשפט יושבו לידיו באמצעות בא כוחו.

ניתן היום, ו' אדר תשע"ח, 21 פברואר 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
12/04/2016 החלטה שניתנה ע"י ישראלה קראי-גירון ישראלה קראי-גירון צפייה
16/06/2016 החלטה שניתנה ע"י ישראלה קראי-גירון ישראלה קראי-גירון צפייה
21/02/2018 הוראה לתובע 1 להגיש הודעה על הפקדת פיקדון ישראלה קראי-גירון צפייה