טוען...

פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר

צוריאל לרנר02/01/2017

בפני

כב' הרשם הבכיר צוריאל לרנר

תובעת

מגדל חברה לביטוח בע"מ

נגד

נתבעים

1.אלעזר בורדוגו

2.ש. שלמה חברה לביטוח בע"מ

פסק דין

בפני תביעה כספית, על סך של 4,487 ₪, שעניינה נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונת דרכים. בתום הדיון שהתקיים בפני, ובנסיבות, הסכימו הצדדים להכרעה על פי סעיף 79א(א) לחוק בתי המשפט, בלא נימוקים, ובהסתמך על כתבי הטענות, העדויות וחומר הראיות שהוגש.

בקליפת אגוז: אין חולק שרכב התובעת חנה בימין הכביש, ליד המדרכה, ורכב הנתבעים שחלף משמאלו ביקש לחנות לפניו. אין חולק כי במקום טען נהג התובעת כי רכב הנתבעים פגע ברכבו, והפנה לנזק בצד הפינה הקדמית-שמאלית. נהג התובעת מודה כי חנה מעט בריחוק מהמדרכה, ובהטיה, כך שהפינה השמאלית בלטה אל הכביש. נהג הנתבעים לא הרגיש במכה. השמאי קבע שיש להחליף את תושבת הפנס הימני ואת המגן הקדמי, אך צרף לחוות-דעתו תמונות הממחישות נזק אחר לחלוטין למגן, לגביו טוען נהג התובעת שלא נגרם באותו ארוע.

בשים לב לכל האמור, סבורני שלא ניתן לאשר יותר מאשר את הנזק לתושבת הפנס ושכר השמאי, ואף להפחית מהפיצוי בשל המטרד שנגרם לעוברים בדרך מאופן חניית רכב התובעת. לפיכך, אני קובע שיהיה זה נכון וצודק לחייב את הנתבעים לשלם לתובעת סך של 1,833 ₪, וכן את אגרת התביעה בסך 375 ₪, את שכר העד בסך 300 ₪ ושכ"ט עו"ד בסך 1,500 ₪. כל הסכומים האמורים ישולמו תוך 30 יום מהיום, אחרת יצברו הפרשי הצמדה למדד וריבית כדין מהיום ועד לתשלום בפועל.

ניתן היום, ד' טבת תשע"ז, 02 ינואר 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
02/01/2017 פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר צוריאל לרנר צפייה