טוען...

החלטה שניתנה ע"י יוסי טופף

יוסי טופף26/09/2016

בפני כב' השופט יוסי טופף

המאשימה:

מדינת ישראל

נגד

הנאשם:

אברהם אלמו ת.ז., 200611788

<#2#>

נוכחים:

ב"כ המאשימה - עו"ד רותם לוי

הנאשם וב"כ - עו"ד אסי לוי – ס"צ

פרוטוקול

ב"כ הצדדים:

הגענו להסכמה לעניין העונש כדלקמן: 4 חודשי מאסר לריצוי בדרך של עבודות שירות, מאסרים מותנים לשיקול דעת בית המשפט והתחייבות לשיקול דעת בית המשפט.

ב"כ המאשימה טוענת לעונש:

הנאשם יליד 1988, אין לו הרשעות קודמות. כתב האישום תוקן באופן משמעותי. הנאשם הודה, לקח אחריות. כמו כן העונש בהתחשב בכך שהנאשם היה עצור חודשיים וכן היה במעצר בית מלא באיזוק אלקטרוני. רכיבי הענישה כוללים הן רכיב ענישה מוחשית והן רכיב של ענישה צופה עתיד. אנו סבורים שההסדר ראוי במתחם ענישה הולם לאור התיקון ונבקש לכבדו.

ב"כ הנאשם טוען לעונש:

אני מצטרף לדברי חברתי. מדובר בנאשם יליד 1988 ששהה במעצר בית מלא ממושך מאד עם איזוק אלקטרוני ובמסגרת ההסדר בין הצדדים הוסכם שזה לא ייחשב לו לעניין העונש. הנאשם היה חודשיים במעצר בית מלא עם איזוק אלקטרוני עד היום. כתב האישום תוקן באופן משמעותי גם מבחינת העובדות ובשים לב לסיטואציה שקרתה שם הסכימה המאשימה לתת לנאשם צ'אנס ולעשות עבודות שירות. אבקש לכבד את ההסדר. אין עבר פלילי, אין מב"דים וגם לא בעבר והעונש עומד בהסדר המוצע לבית המשפט.

הנאשם:

אין לי מה להוסיף.

<#3#>

גזר דין

1. הנאשם הורשע על פי הודאתו בכתב אישום מתוקן בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש לפי סעיף 380 לחוק העונשין, תשל"ז-1977 ופציעה כשעבריין מזוין לפי סעיף 335(א)(1) לחוק העונשין.

2. הנאשם יליד שנת 1988 ללא הרשעות בעברו.

3. הצדדים הגיעו להסדר טיעון, ובנסיבות הענין לא ראיתי לנכון לסטות ממנו.

4. לאחר ששקלתי את טיעון הצדדים, בחנתי את האיזונים בין אינטרס הציבור אל מול נסיבות המקרה, את הודאת הנאשם בכתב האישום שתוקן לקולא, החסכון בזמנו של בית המשפט, העדר עבר והחזקה כי העונש המוצע מצוי במתחם הענישה ההולם והמתאים בנסיבותיו של הנאשם, אינני רואה לסטות מהסדר הטיעון ואינני רואה בו חריגה בלתי סבירה מנורמת ענישה ראוייה.

5. לפיכך, אני מטיל בזה על הנאשם עונש כדלהלן:

מאסר - מאסר בפועל לתקופה של 4 חודשים. תקופת מאסרו תרוצה בדרך של עבודות שירות בהתאם לחוות דעת הממונה על עבודות שירות. הובהרה לנאשם חובתו לבצע את עבודות השירות, ובמידה שלא יעשה כן ניתן יהיה להמירם בעונש מאסר בפועל, וכך גם יוכל הממונה לפי שיקול דעתו, היה וימצא קיומה של עילה בכך.

מובהר לנאשם כי מקום השמתו לריצוי עבודות השירות הינו בתחנת משטרת ראשון לציון בכתובת: ז'בוטינסקי 61 ראשון לציון, החל מיום 19.12.2016.

על הנאשם להתייצב במועד האמור בשעה 08:00 ביחידת עבודות השירות במפקדת מחוז מרכז או בכל מקום אחר בו יידרש.

מאסר על תנאי - מאסר על תנאי לתקופה של 8 חודשים. הנאשם יישא בעונש זה אם בתקופה של שלוש שנים מהיום יעבור על כל עבירת אלימות מסוג פשע.

מאסר על תנאי - מאסר על תנאי לתקופה של 4 חודשים. הנאשם יישא בעונש זה אם בתקופה של שלוש שנים מהיום יעבור על כל עבירת אלימות מסוג עוון למעט תגרה.

התחייבות - הנאשם יחתום על התחייבות על סך 3,000 ש"ח, אשר יהיה עליו לשלם באם בתוך שלוש שנים מהיום יעבור על כל עבירת אלימות. היה והנאשם לא יחתום על התחייבות כאמור בתוך 7 ימים מהיום - ייאסר בגין כך למשך 10 יום.

מוצגים – טלפון גלקסי 6 יושב לנאשם. יתר המוצגים יושמדו/יחולטו/יושבו לשיקול דעת המאשימה.

דמי הפיקדון בהליך המ"ת יושבו לנאשם.

העתק פסק הדין יישלח לממונה על עבודות שירות.

זכות ערעור על פסק הדין תוך 45 יום מהיום.

<#4#>

ניתנה והודעה היום כ"ג אלול תשע"ו, 26/09/2016 במעמד הנוכחים.

יוסי טופף , שופט

הוקלד על ידי איטה רוט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
26/09/2016 החלטה שניתנה ע"י יוסי טופף יוסי טופף צפייה
15/12/2016 הוראה למאשימה 1 להגיש אישור פקס יוסי טופף צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 מדינת ישראל אבנעים סיסי
נאשם 1 אברהם אלמו אסף יוסף לוי