טוען...

החלטה שניתנה ע"י נסר אבו טהה

נסר אבו טהה31/10/2016

בפני

כבוד השופט נסר אבו טהה

המבקש

אודי יהודה אוחיון
ע"י ב"כ עו"ד שי ברגר

נגד

המשיבה

מדינת ישראל

ע"י ב"כ עו"ד שאול ציון

החלטה

1. זוהי בקשה לעיון חוזר, במסגרתה עותר המבקש להעתיק את כתובת החלופה ממושב עמיעוז לדירה שנשכרה בשכונה א' בבאר-שבע, ברחוב ביאליק 90/21, תחת פיקוחם של אותם ערבים (להלן: "כתובת החלופה החדשה").

2. בתאריך 19.07.2016, בהסכמת הצדדים, שוחרר המבקש למעצר בית מלא בבית דודתו, הגב' גאולה סויסה, במושב עמיעוז, בפיקוחה וכן בפיקוח הוריו ורעייתו של המבקש, על רקע כתב האישום המייחס לו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והחזקת סכין. המתלונן מתגורר ברחוב מקס ברוד בבאר-שבע.

3. בתאריך 04.09.2016, הורה בית המשפט על קבלת עמדת שרות המבחן, שכן שרות המבחן היה מעורב בהליך השחרור. שרות המבחן בתסקיר שהגיש ביום 25.09.2016, ציין, כי מאחר ולא הצליחו ליצור קשר עם המתלונן שמתגורר בבאר-שבע, אין הם יכולים לגבש עמדה ביחס להעתקת כתובת החלופה לבאר-שבע.

4. בא-כוח המשיבה, במעמד הדיון, טען, כי שוחח עם המתלונן והאחרון הביע בפניו את חששו וחשש בני משפחתו ממעברו של המבקש לבאר-שבע. עוד נטען, כי לא חלף זמן ניכר מיום השחרור שמצדיק שינוי תנאי השחרור.

5. בא-כוח המבקש עמד על כך, כי מאז השחרור חלפה תקופה של שלושה חודשים ללא הפרות כלשהן מצד המבקש. עוד נטען, כי רעייתו של המבקש עברה תאונת דרכים קשה ומתקשה להתנייד בין מושב עמיעוז היכן שנתון בעלה – המבקש, במעצר בית, לבין באר-שבע, להמשיך לטפל בילדיה הקטינים. עוד נטען להתמשכות ההליכים, שכן טרם ניתן מענה לכתב האישום. עוד נטען, כי מדובר במבקש נעדר עבר פלילי, זוהי לו הסתבכותו הראשונה עם רשויות החוק. עוד נטען, כי הכתובת שנשכרה לשמש כחלופת מעצר (בשכונה א' בבאר-שבע), מרוחקת משכונת מגוריו של המתלונן בעיר באר-שבע.

6. לאחר ששמעתי את טיעוני באי-כוח הצדדים ועיינתי בתסקיר שרות המבחן, וכן עיינתי בהחלטות הקודמות שניתנו בעניינו של המבקש במסגרת בקשות שונות ליציאה לאירועים משפחתיים וסידורים אחרים, מצאתי לנכון להיעתר לבקשה, וזאת מהטעמים והנימוקים שעמד עליהם בא-כוח המבקש בטיעוניו. יצוין, כי מדובר בכתובת אמנם בבאר-שבע, אם כי, מרוחקת מאזור מגוריו של המתלונן. מה גם, מדובר במבקש שאמור להמשיך להיות נתון במעצר בית מלא בפיקוח ערבים שהוכיחו עד כה את אחריותם כערבים וכמפקחים עבור המבקש, וגם המבקש עצמו הקפיד למלא אחרי תנאי השחרור ללא הפרה כלשהי מיום שחרורו בתאריך 19.07.2016.

7. אשר על כן, הנני מורה על העתקת כתובת החלופה ממושב עמיעוז - לרחוב ביאליק 90/21, שכונה א', באר-שבע, תחת פיקוחם של אותם ערבים, למעט דודתו של המבקש, הגב' גאולה סויסה.

8. יתר תנאי השחרור בערובה יישארו בעינם – בכפוף לאמור לעיל.

המזכירות תשלח עותק ההחלטה לבאי-כוח הצדדים וכן לשרות המבחן.

ניתנה היום, כ"ט תשרי תשע"ז, 31 אוקטובר 2016, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
13/07/2016 החלטה שניתנה ע"י נסר אבו טהה נסר אבו טהה צפייה
31/10/2016 החלטה שניתנה ע"י נסר אבו טהה נסר אבו טהה צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מדינת ישראל אלון אלטמן
חשוד 1 אודי יהודה אוחיון שי ברגר