טוען...

החלטה שניתנה ע"י ורד שפר

ורד שפר10/07/2017

10 יולי 2017

לפני:

כב' הנשיאה ורד שפר

התובע:

רפאל לחמיש

ע"י ב"כ: עו"ד אשרף שדאפנה

-

הנתבעת:

ח.ר. שירות פיקס בע"מ

ע"י ב"כ: עו"ד דוד הדרי

החלטה

1. לאחר שעיינתי בתגובת הנתבעת לבקשת התובע להמציא לו את תלושי השכר שהופקו בגינו ע"י מר רונן יהושוע בעת שהיה הבעלים של העסק בו עבד התובע, אני מוצאת שדין הבקשה להתקבל, וזאת מהנימוקים שדלקמן –

ראשית, השיקול העיקרי לעניין גילוי מסמכים הינו הרלבנטיות שלהם.

משאין חולק שהתובע עבד בשירות מר יהושוע עובר לעבודתו בשירות הנתבעת, ושמר יהושוע הינו הבעלים של הנתבעת, ומשיש לשאלת רצף ההעסקה רלבנטיות לחישוב זכויות התובע בתביעה זו – הרי שמדובר במסמכים שיתרמו להכרעה בתביעה.

שנית, העובדה שמר יהושוע איננו צד להליך – אין בה כדי למנוע חיובו בהמצאת מסמכים שאמורים להיות בחזקתו ויש להם נגיעה לשאלות משוא התביעה, ודברים אלה יפים ביתר תוקף בהינתן העובדה שהוא בעלי הנתבעת ואין חולק שהעסיק את התובע לפניה.

שלישית – ובכל הנוגע לעיתוי הגשת הבקשה – ב"כ הנתבעת הפנה בעניין זה לתקנות סדר הדין האזרחי שתוחמות הליכי גילוי בזמן, אלא שתקנות בית הדין לעבודה (סדרי דין) התשנ"ב – 1991 שונות בהקשר זה, ותקנה 46 הרלבנטית לגילוי מסמכים אינה קובעת גבולות של זמן להגשת בקשה לגילוי מסמכים.

אמנם – בהחלט יש טעם לפגם בהגשת הבקשה בענייננו לאחר חלוף המועד להגשת תצהירי התובע, וברור כי העובדה שלא התבקשו כל המסמכים במקשה אחת כדי להכביד על הנתבעת, אולם התנהלות זו תילקח בחשבון לעניין חיוב בהוצאות בסופו של ההליך.

2. אשר על כן אני מורה לנתבעת לדאוג להמציא לתובע בתוך 21 יום מהיום את תלושי השכר שהפיק בגינו מר רונן יהושוע.

תצהירי התובע יוגשו בתוך 30 יום מהיום בו יקבל התלושים.

למעקב בהתאם.


ניתנה היום, ט"ז תמוז תשע"ז, (10 יולי 2017), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
10/07/2017 החלטה שניתנה ע"י ורד שפר ורד שפר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 רפאל לחמיש אשרף שדאפנה
נתבע 1 ח.ר. שירות פיקס בע"מ דוד הדרי