טוען...

גזד

שרית זוכוביצקי-אורי06/04/2017

מספר פל"א 156933/2016

לפני כבוד השופטת שרית זוכוביצקי-אורי

המבקשת

מדינת ישראל

נגד

המשיב

יצחק שי פרלמן (עצור בפיקוח) ת.ז. 203016803

<#1#>

נוכחים:

ב"כ המבקשת עו"ד רויטל מוסקוביץ

ב"כ המשיב עו"ד נווה שירן ממשרד אורון

המשיב

פרוטוקול

ב"כ המשיב : אנו חוזרים על הבקשה רוצים לאפשר למשיב לצאת מהארץ בין המועדים 7.4.2017 עד 18.4.2017 וזאת לצורך חגיגת חג הפסח עם הורי המשיב והורי רעייתו באנגליה. המשיב יהיה מלווה על העת על ידי אשתו שהיא גם המפקחת שלו. מציין כי אין חשש להימלטות , מרכז חייו בארץ. אבקש לציין שלמשיב היה תיק קודם שם בית המשפט כן אפשר לצאת פעמיים לחו"ל במסגרת אותו הליך פעם אחת לפני גזר דין ופעם שניה אחרי כאשר היה צריך לרצות מאסר בפועל, חזר לרצות את המאסר. המשיב יוכל להפקיד ערבויות, מבקשים לאפשר לו לחגוג את החג יחד עם כל המשפחה שלא יישארו בארץ לבד בחג. ניתן לראות שלא הפר עד עכשיו אף תנאי. מתקנת לפרו' כפי שהבנתי הורי המשיב מתגוררים בניו – יורק, הורי רעייתו מתגוררים בארץ אך כל שנה בחג הפסח חוגגים את החג בחו"ל .

המשיב: אשתי יומיים אחרי הפסח עומדת לקבל את התואר שלה והיא צריכה לחזור יום אחרי החג.

ב"כ המבקשת: יש פה חשש מובהק של הימלטות מהדין , מהכר את הנושא של מעצר בית, לא יודעים אם אשתו תפקח עליו, החשש הוא הימלטות מהדין, בית המשפט סבר ועדיין סובר שהמשיב צריך להיות בתנאים מגבילים אם לא היו משחררים אותו מהגבלות לא הצלחתי להבין משפחתו גרה בארץ או בחול , בבקשה מצויין שהמשפחות גרים בחו"ל עכשיו טוענים משהו אחר.

בעקבות המשכות של כל ההליך והרצון הטוב של המשיב להשתקם כל פעם בית משפט מקל בתנאים שלו , תפקידו של בית משפט לשמור על האינטרס הציבורי וזה המקום לשים נקודה בסוף משפט ולהגיד מספיק, נכון שיצא וחזר מהארץ כל פעם מבקש בקשות נוספות, מדובר בעבריין ששיבש חקירה, פגע בעצמו פיזית ומכאן להסתפק בהפקדה כספית, בתיק שהלך וחזר היו נסיבות שונות, לא היה נשוי, משפחתו של המשיב ורעייתו נמצאים בארץ לא נמצאים בארץ, עם כל הכבוד שחזר הוא עדיין ממשיך לבצע עבירות, מבקשים שלא לקבל את הבקשה ולא להסכים אפילו לא עם חלופות שנראות.

<#2#>

החלטה

בפניי בקשה לאפשר למשיב לצאת את הארץ על מנת לחגוג את חג הפסח יחד עם בני משפחתה של אשתו בלונדון.

על פי דברי ב"כ המשיב הורי אשת המשיב חיים בישראל אך בוחרים מדי שנה לחגוג את החג בחו"ל.

מאז בקשת המעצר ניתנו הקלות רבות והמשיב שוחרר למעצר בית מלא ובית המשפט אישר לו לצאת לעבודה תחת פיקוח.

העבירות המיוחסות למשיב בכתב האישום המצורף לבקשת המעצר חמורות ובניהם שיבוש מהליכי משפט, שיבוש במסמך מזוייף והתחזות כאדם אחר במטרה להונות. כל אלה מטילים ספק רב בנושא אמינותו של המשיב והאפשרות כי ייסע לחו"ל ויחמוק מאימת הדין.

יחד עם זאת, מאז תחילת ההליכים נישא המשיב לאשה החייה ולומדת בישראל ומשפחתה המתגוררת בישראל, ונסיבות אלה מהווה תמריץ ממשי למשיב שלא להתחמק מאימת הדין.

בשים לב לאמור אסכים ליציאת המשיב את הארץ מיום 9.4.2017 עד ליום 18.4.2017 וזאת תחת הפקדה משמעותית בסך 20,000 ₪, התחייבות צד ג' בסך 30,000 ₪, התחייבות עצמית בסך 30,000 ₪ .

כספי ההפקדה יוחזרו למשיב לאחר חזרתו לישראל.

<#3#>

ניתנה והודעה היום י' ניסן תשע"ז, 06/04/2017 במעמד הנוכחים.

שרית זוכוביצקי-אורי , שופטת

הוקלד על ידי שולה שמש

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
30/10/2016 החלטה שניתנה ע"י שרית זוכוביצקי-אורי שרית זוכוביצקי-אורי צפייה
31/01/2017 הוראה למשיב 1 להגיש הפקדת ערבות שרית זוכוביצקי-אורי לא זמין
06/04/2017 גזד שרית זוכוביצקי-אורי צפייה
06/04/2017 החלטה שרית זוכוביצקי-אורי לא זמין
07/09/2017 החלטה שרית זוכוביצקי-אורי לא זמין
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מדינת ישראל גלעד יששכר משולם
משיב 1 יצחק שי פרלמן אסף אורון, דרור סלמן