טוען...

פסק דין שניתנה ע"י טל פישמן לוי

טל פישמן לוי05/06/2017

לפני

כבוד השופטת טל פישמן לוי

התובעת:

ש. שלמה רכב בע"מ

ע"י ב"כ עו"ד

נגד

הנתבעים:

1.נחמיה לחוביץ בע"מ

ע"י ב"כ עו"ד

2.מגדל חברה לביטוח בע"מ

ע"י ב"כ עו"ד

פסק דין

בהתאם להסכמת הצדדים כאמור בפרוטוקול הדיון מהיום ולסמכותי לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ"ד-1984, לאחר ששמעתי את טענות הצדדים ועדיהם ועיינתי במוצגים שהובאו בפניי השתכנעתי כי דין התביעה להתקבל.

עיינתי בתמונות אשר הוצגו לי, בהן נראית משאית הנתבעים ונהג אשר העד מטעם הנתבעים אישר כי הוא היה הנהג הקבוע על המשאית, בסמיכות לרכב התובעת.

בנוסף, צפיתי בסרטון אשר הוצג לי בעת הדיון, ע"י העד מטעם הנתבעים, בהם נראה רכב הנתבעים ממתין זמן מה על מנת להתחיל את מהלך החניה לה המתין, ע"י כניסה אליה בהילוך אחורי. השתכנעתי כי תיאור התרחשות התאונה ע"י התובע תואם את מה שראיתי בסרט. אין לי ספק כי נהג הנתבעים ידע או היה עליו לדעת כי נהג התובע חפץ להחנות את רכבו, ומשכך היה עליו לאפשר לו לעשות כן. נהג הנתבעים הוא זה שיכול היה למנוע את התרחשות התאונה.

לפיכך, אני קובעת כי הנתבעים ישלמו לתובעות סך כולל של 20,140 ₪ בצירוף הפרשי הצמדה מיום הגשת התביעה ועד למועד התשלום בפועל, וכן שכר טרחת עו"ד בסך 3,500 ₪, שכר העדים כפי שנפסק וכן אגרת בית המשפט כפי ששולמה. התשלומים ישולמו תוך 30 יום שאם לא כן יישאו הפרשי הצמדה וריבית כחוק מהיום ועד התשלום בפועל.

אני פוטרת את התובעת מתשלום המחצית השנייה של האגרה, וככל ששולמה, תושב.

המזכירות תשלח את פסק הדין לצדדים בדואר רשום עם אישור מסירה.

ניתן היום, י"א סיוון תשע"ז, 05 יוני 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
05/06/2017 פסק דין שניתנה ע"י טל פישמן לוי טל פישמן לוי צפייה