טוען...

הוראה למומחה בית משפט להגיש חוות דעת

גלעד הס23/02/2017

לפני

כבוד השופט גלעד הס

תובע

דני סיון

נגד

נתבעת

כלל חברה לביטוח בע"מ

החלטה

לאור עמדת התובע ובהעדר תגובה מטעם הנתבעת למינוי מומחה מטעם בית המשפט, לצורך בחינת המחלוקות המקצועיות בתיק זה, אני ממנה בזאת כמומחה מטעם בית המשפט את המהנדס ארתור וייס, מרח' ברקוביץ 4, תל אביב (מגדל המוזיאון, קומה 5), טל' 03-5222289, פקס 09-9620434.

המומחה מתבקש להידרש בחוות דעתו למחלוקות בין הצדדים כפי שאלה באו לידי ביטוי בכתבי הטענות מטעם הצדדים לרבות בחוות הדעת מטעמם.

המומחה יבקר בנכס בתוך 30 יום מיום אישור המינוי, כאשר המומחה יתאם את הביקור בנכס עם באי כוח הצדדים ויקיים את הביקור בנוכחות כל באי כוח הצדדים באופן שאם יעדר אחד הצדדים לא יתקיים הביקור.

הצדדים ימסרו למומחה כל חומר רלבנטי שבידיהם, לרבות כתבי בית הדין וחוות הדעת שהוגשו לתיק בית המשפט וזאת תוך 30 יום מהיום, המומחה יציין בחוות דעתו אלו מסמכים היו בפניו לצורך חוות דעתו.

בשכ"ט המומחה יישאו, בשלב זה, הצדדים בחלקים שווים.

בטרם יחל המומחה בעבודתו הוא מתבקש להודיע לבית המשפט תוך 7 ימים מהיום אם הוא יכול לקבל על עצמו את המינוי, אם יש לו את המומחיות הנדרשת לצורך מענה על השאלות שהצבתי בכתב המינוי ואם אין לו היכרות קודמת עם מי מהצדדים. כמו כן יעביר המומחה הצעת מחיר לעריכת חוות דעת במחלוקת נשוא התביעה, ורק לאחר שבית המשפט יתן אישור לגובה שכ"ט המומחה יחל במלאכת הכנת חוות הדעת.

הצדדים יהיו רשאים להפנות למומחה שאלות הבהרה בתוך 15 ימים מיום קבלת חוות דעתו של המומחה, והמומחה מתבקש להשיב בתוך 15 ימים נוספים.

המזכירות תעביר העתק מהחלטה זו למומחה מטעם בית המשפט.

נקבע לתזכורת פנימית ליום 13.03.2017.

ניתנה היום, כ"ז שבט תשע"ז, 23 פברואר 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
01/01/2017 החלטה שניתנה ע"י גלעד הס גלעד הס צפייה
23/02/2017 הוראה למומחה בית משפט להגיש חוות דעת גלעד הס צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 דני סיון ארז שניאורסון
נתבע 1 כלל חברה לביטוח בע"מ רחל הראל-מצלאוי