טוען...

החלטה שניתנה ע"י אהוד שוורץ

אהוד שוורץ24/07/2017

לפני

כבוד השופט בכיר אהוד שוורץ

התובע:

נתנאל בירן – עו"ד

נגד

הנתבעים:

1. יורם לוי

2. מאיר הילל- טבול – עו"ד

ע"י ב"כ עו"ד שי גבע

החלטה

ראשית בית המשפט מברך הצדדים על כך שהשכילו להגיע להסכמה שקיבלה תוקף של פסק דין.

הצדדים טענו לעניין שכר טרחה והוצאות, עניין שהושאר להכרעת בית המשפט.

מדובר בתביעה כספית על סך 620,000 ₪ ובגין שכ"ט עו"ד בקשר לייצוג הנתבע 1 בתביעה לנזקי גוף ובמשך שנים וכאשר עובר לדיון התביעה הסתיימה. ערב סיומה בסוף 2016, ייצוג הנתבע 1 עבר לידי הנתבע 2, ובנסיבות אלה הוגשה התביעה.

בתיק הוגשו כתבי טענות רבים, לרבות בקשות בעניין סעד זמני של עיקול, לגביו התקיים אף דיון בפני כב' הרשם דורון יעקובי, הוגשה בקשת סילוק על הסף מטעם הנתבעים ותגובות לה, וכן על פי החלטה אחרונה, הוגש כתב הגנה מטעם הנתבע 1 , ואין באמור למצות.

ההסכמה שבין הצדדים הושגה, בקדם משפט ראשון במעמד הצדדים ובמועד מוקדם יחסית, וברי שחסכה זמן והוצאות נוספים לצדדים וכן זמן שיפוטי.

התובע מדגיש את נחיצות התביעה למועדה וחוסר הברירה אליו נקלע למועד העברת הייצוג לנתבע 2 ועל סף סיום התיק בו טיפל שנים ארוכות, ומבלי ששכרו הובטח.

הנתבע 1 מציין כי לא פיטר מייצוג את התובע, אלא ביקש להוסיף מייצג נוסף, ולצורך קבלת עדכונים והסברים לגבי מצב הדברים בתיק, מה שלא נעשה באופן תקין מצד התובע.

הנתבע 2 מציין שמדובר בתביעה והליך חסר כל עילה ביחס אליו, מלכתחילה, ולרבות ההליכים הזמניים בהם הוטרד, וכאשר ידוע לתובע ששכרו על פי הסכם שכר הטרחה שבינו לנתבע 1 יכובד.

לאחר עיון בכלל החומר שבתיק ושמיעת הצדדים בדיון אני מחליט:

בקשר לנתבע 1 אני מחליט שכל צד יישא בהוצאותיו.

לגבי הנתבע 2 , אני מחליט לחייב את התובע לשלם לנתבע 2 הוצאות בגין ההליך ובסך של 12,000 ₪, כל זאת בהתחשב שמדובר בשלב מוקדם בתיק מחד, ומאידך כאשר בעניין הנתבע 2 התנהל הליך עיקול זמני שבוטל בסופו של יום, והוטרד בהליך, כאשר התשתית העובדתית להיותו גורם המפר חוזה כנטען, נראית רעועה, הן בהיבט הדיוני, לפי כתב התביעה, והן לגופם של דברים, ומכלל החומר.

תשלום ההוצאות לנתבע 2 ישולם בתוך 21 יום מהיום, ובמידה ולא, יישא הצמדה וריבית כחוק מהיום ועד לתשלום בפועל.

המזכירות תשלח ההחלטה לצדדים.

ניתנה היום, א' אב תשע"ז, 24 יולי 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
24/07/2017 החלטה שניתנה ע"י אהוד שוורץ אהוד שוורץ צפייה