טוען...

החלטה שניתנה ע"י מוחמד עלי

מוחמד עלי18/01/2018

לפני

כבוד השופט מוחמד עלי

תובע

פלוני

נגד

נתבעת

זויתן הבידוד בע"מ

החלטה

  1. אני ממנה את ד"ר יורם אנקשטיין כמומחה רפואי בתחום האורתופדיה.
  2. המומחה יחווה את דעתו באשר למצבו הרפואי של התובע, ולקשר הסיבתי בין המצב הרפואי לבין התאונה. המומחה יקבע אם נותרה לתובע נכות לצמיתות כתוצאה מהתאונה מושא התביעה, ומה שיעורה. כן יתן המומחה את דעתו לנכויות הזמניות ולתקופות אי הכושר כתוצאה מהתאונה. בנוסף יחווה המומחה את דעתו באשר לעלות שיקום הנזקים של התובע הקשורים לתאונה מושא התביעה.
  3. התובע ימציא למומחה כתב ויתור על סודיות רפואיות תוך 15 ימים מהיום.
  4. כל אחד מן הצדדים ימציא למומחה, עם העתק לצד שכנגד, העתק של כל המסמכים הרפואיים שבשליטתו הנוגעים לעניין שבמחלוקת וכן את חוות הדעת שהוכנו מטעמו. התובע ימציא מסמכים אלה תוך 15 ימים מהיום ויתר הצדדים תוך 15 ימים מיום קבלת מסמכי התובע.
  5. המומחה רשאי לדרוש מהתובעת לעמוד לבדיקות רפואיות או אחרות, וכן רשאי הוא לדרוש מכל אדם או מוסד את הרשומות הרפואיות הנוגעות לתובעת. כן רשאי המומחה לדרוש מבעלי הדין מסמכים קיימים שלא הומצאו לו, הדרושים לבצוע תפקידו, לרבות חוות דעת רפואיות,  וזאת לאחר שהתובע ימציא את טופס הוויתור על סודיות רפואית, כאמור.
  6. ב"כ התובע יתאם עם המומחה מועד לבדיקת התובע בהקדם, וב"כ כל הצדדים מתבקשים לסייע למומחה בכל פניותיו. הצדדים יפנו ישירות אל המומחה ויעבירו אליו את כל החומר הרלוונטי. יובהר כי מי מב"כ הצדדים לא יהיה נוכח בזמן הבדיקה.
  7. ככל שלמומחה היכרות אישית עם מי מבעלי הדין, או ככל שהמומחה נותן חוות דעת או ייעוץ קבוע ללקוחות ממשרדי ב"כ הצדדים – יודיע על כך לבית המשפט באופן מיידי.
  8. אני קובע את שכרו של המומחה על סך 4,500 ₪ בתוספת מע"מ. שכר המומחה ישולם על ידי הצדדים בחלקים שווים; על כל צד להפקיד את חלקו בשכר המומחה תוך 15 ימים מהיום בקופת בית המשפט.
  9. המזכירות תשלח החלטתי זו לצדדים ולמומחה.

ניתנה היום, ב' שבט תשע"ח, 18 ינואר 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
28/05/2017 החלטה שניתנה ע"י דאוד מאזן מאזן דאוד צפייה
18/01/2018 החלטה שניתנה ע"י מוחמד עלי מוחמד עלי צפייה
29/08/2018 החלטה שניתנה ע"י מוחמד עלי מוחמד עלי צפייה
06/02/2020 החלטה שניתנה ע"י מוחמד עלי מוחמד עלי צפייה
01/03/2020 פסק דין שניתנה ע"י מוחמד עלי מוחמד עלי צפייה
19/01/2021 החלטה שניתנה ע"י יניב לוזון יניב לוזון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פלוני משה טייב
נתבע 1 זויתן הבידוד בע"מ איל שוויקה