טוען...

הוראה לבא כוח מבקשים להגיש הודעה מטעם הצדדים

רועי פוליאק18/02/2017

ניתנה ביום 18 פברואר 2017

ד"ר רותי טרקל דאבר

המבקשת

-

שירותי בריאות כללית

המשיבה

בשם המבקשת – עו"ד גדעון רובין; עו"ד ערן שוהם; עו"ד הדר לוזון

בשם המשיבה – עו"ד אבי עדאקי-סלמן

החלטה

השופט רועי פוליאק

  1. בקשת רשות ערעור על החלטת בית הדין האזורי בחיפה (השופטת דלית גילה ונציגי הציבור ה"ה אלי עשור שעבין ואבי פרלה; סע"ש 19915-11-16) מיום 30.1.2017, לפיה נדחתה בקשת המבקשת, מנהלת המכון להתפתחות הילד בחיפה במשיבה, לקבלת מסמכים שונים טרם קיום שימוע על כוונת המשיבה להעביר את המבקשת מתפקידה (להלן – ההחלטה).
  2. מבלי להתייחס בשלב זה לסוגיות המהותיות של היקף החובה להמצאת מסמכים טרם עריכת שימוע, האיזון בין זכות העובד העלול להיפגע בעקבות הליך השימוע לזכויות העובדים, שאינם צד להליך, העלולים להיפגע כתוצאה מחשיפת מכתבי התלונה והעיתוי לתקיפה בערכאה שיפוטית של היקף (חלקי כנטען) של החומר המועבר לעובד לקראת השימוע, ולנוכח ההלכות בדבר היקף ההתערבות בהחלטות שניתנו אגב בקשות לסעדים זמניים, מוצע לצדדים לבחון את ההסדר הדיוני שלהלן:

א. בהחלטה נקבע כי מכתב בחתימת העובדים מיום 2.5.2016 מהווה שיקוף נכון של הטענות שהושמעו כלפי המבקשת. בבקשת רשות הערעור נטען, וכך אף עולה לכאורה מהפרוטוקול, כי מכתבי התלונה המונחים בפני פרופ' שפירא, העתידה להשתתף בהליך השימוע, לא הוצגו בפני בית הדין. המכתבים יוצגו, איפוא, לעיון בפני מותב בית הדין האזורי (ראו על דרך ההיקש: רע"א 7867/06 פ"ש חיפה נ' לוסקי (6.1.2008)).

ב. אף התרשומת הפנימית שערכה, כנטען, גב' חרלפ, בישיבה מיום 2.8.2015, תועבר לעיון המותב. ככל שלא נערכה, או נשמרה, תרשומת, יומצא למותב תצהיר של גב' חרלפ.

ג. מכתבי התלונה והתרשומת הפנימית, או תצהיר, כאמור לעיל (להלן ביחד – המסמכים) יומצאו לבית הדין האזורי במעטפה סגורה ולא יסרקו לתיק, בתוך שבעה ימים ממועד אישור ההסדר המוצע, אם יאושר. עם בחינת המסמכים כאמור, תומצא החלטה משלימה של בית הדין האזורי. ככל שבית הדין האזורי יותיר על כנה את ההחלטה על אי חיוב המשיבה להמציא את המסמכים, לא ינקטו הליכים ערעוריים נוספים, אך זכויות הצדדים וטענותיהן ישמרו במלואן והם יהיו רשאים להעלותן הן בהליכי השימוע והן בהליכים שלאחר קבלת החלטה בסוגית העברת המבקשת מתפקידה. ככל שבית הדין האזורי יחליט להורות על הצגת המסמכים או כל חלק מהם, שמורות זכויות הצדדים לרבות לעניין הגשת בקשת רשות ערעור חדשה והעלאת הטענות בהליכי השימוע ולאחריהם.

  1. הצדדים יודיעו לבית הדין, בהודעה לא מנומקת שתוגש עד ליום 21.2.2017, אם הם מסכימים להסדר המוצע. עם קבלת ההודעה ובהתאם לתוכנה, תומצא החלטה מתאימה.

ניתנה היום, כ"ב שבט תשע"ז (18 פברואר 2017) בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
18/02/2017 הוראה לבא כוח מבקשים להגיש הודעה מטעם הצדדים רועי פוליאק צפייה
21/02/2017 הוראה לבא כוח מבקשים להגיש אישור פקס רועי פוליאק צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 ד"ר רותי טרקל דאבר גדעון רובין
משיב 1 שירותי בריאות כללית יונתן פסי