טוען...

החלטה שניתנה ע"י שוש שטרית

שוש שטרית19/04/2017

231-04-177788-04-17

מספר פל"א 142226/2017

לפני כבוד השופטת בכירה שוש שטרית

המבקשת

מדינת ישראל

ע"י ב"כ עו"ד שרון לוי ועו"ד נמרוד שחל

נגד

המשיב

שבתי מאיר ריצאר טוויטו (עציר) ת.ז. 032936973 - בעצמו

ע"י ב"כ עו"ד מירי שיין

<#1#>

פרוטוקול

ב"כ המשיב:

בדיון הקודם בפני כב' השופט פורר ביקשנו לזמן תסקיר שיבחן חלופה טיפולית, עם זאת המשיב כרגע מוסר לי שהוא מוותר על זכותו להגשת התסקיר הזה. לכן, אני אבקש לשמוע את המשיב.

אנחנו מסכימים לקיומן של ראיות לכאורה ולקיומה של עילת מעצר אם כי זו לטעמנו ברף שאינו גבוה.

המשיב:

אני השתחררתי ביום שני, אני מגיע לי לקבל חודש מביטוח לאומי בתור אסיר משוחרר, אמרו לי שלא מגיע לי לקבל כי הייתי עצור שלושה חודשים ויצאתי למעצר בית שלושה חודשים, הייתי בלי כסף ובלי האדולן שלי גם. הלכתי למטרה והייתי צריך לשלם על הטיפול. אלתרתי כל מיני כדורים, ביום שישי הייתי על הפנים, הבת זוג שלי באה אלי הביתה, לא נגעתי בה, לא הרמתי עליה יד ולא הרמתי יד על השוטר ולא איימתי עליו. אני כולה שלושה ימים, אני מבקש, אני מוכן לסגור את התיק הזה, אתם אומרים יש לי חצי שנה תנאי בר הפעלה, אמא שלי נפלה, היא לא תהיה בבית הרבה זמן.

אני לא יכול להגיע לדיונים ולחכות שש שעות, אני מתקשר, העו"ד לא עונה לי, אני לא רוצה שהעו"ד הזו תייצג אותי. אנחנו לא מסתדרים. היא לא עונה לי לטלפונים. אני רוצה לעשות גמילה בתוך בית הסוהר ולסיים את כל התיקים שלי ולצרף אותם.

ב"כ המבקשת:

אין מנוס מלעצור את המשיב עד לתום ההליכים, העילה פה ברורה, המשיב לא רוצה תסקיר.

המשיב:

אני חוזר בי בכל מה שקשור לעורכת הדין שלי.

ב"כ המשיב:

בגזר דין שניתן לא מזמן נגד המשיב, הוצע לו לצרף את כל תיקיו והוא סירב לעשות כן, בניגוד להמלצתי המקצועית. דבר נוסף, ככל שהוא מוסר כרגע שהוא רוצה לצרף, אני אבקש שהתביעה תביא את כלל תיקיו הקבועים בבית המשפט באשקלון וממה שאני שומעת מהמשיב שמתנהל נגדו תיק בטבריה בו הוא לא מיוצג.

<#2#>

החלטה

ב"כ המבקש הסכימה לקיומן של ראיות לכאורה ועל עילת המעצר לא יכול להיות חולק.

המשיב מסרב להידרש לתסקיר מעצר, אלא להיקלט בהליך גמילה בתוך כותלי בית הכלא, זאת לאחר שייגזר דינו בתיקים התלויים ועומדים נגדו. ב"כ המשיב צריך ותפעל בעניין זה וככל שניתן עוד במהלך הדיון הקבוע בפני כב' השופט ליבדרו.

ב"כ המבקשת מתבקשת לפעול על מנת להביא את התיקים הנוספים התלויים ועומדים נגד המשיב לדיון שיתקיים בפני כב' השופט ליבדרו וזאת ככל שניתן.

אשר לבקשה שלפני, בהינתן לקיומן של ראיות לכאורה ועילת מעצר ובנסיבות האמורות, אני מורה על מעצרו של המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו.

#3#>

ניתנה והודעה היום כ"ג ניסן תשע"ז, 19/04/2017 במעמד הנוכחים.

שוש שטרית , שופטת בכירה

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
19/04/2017 החלטה שניתנה ע"י שוש שטרית שוש שטרית צפייה