טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש תצהירים

אייל דורון06/10/2019

בפני כבוד השופט אייל דורון

התובע

ד' ד'

ע"י ב"כ עוה"ד סאמי אבו ורדה ואח'

נגד

הנתבעות

.1 י.כ. מרכבים בע"מ

.2 מנורה מבטחים ביטוח בע"מ

ע"י ב"כ עוה"ד מארק שירין ואח'

החלטה

בהמשך להודעת התובע כי הוא אינו מקבל את הצעת בית המשפט לפשרה, ניתנות בזה הנחיות כלהלן:

1.         אני מורה כי תם שלב קדם המשפט וכי הצדדים יגישו את כל העדויות הראשיות בתצהירים, לרבות תעודות עובד ציבור: התובע תוך 45 ימים מהיום, הנתבעות תוך 45 יום לאחר מכן. תצהירי חוקרים יוגשו במועד שנקבע להגשת שאר התצהירים, במעטפה חתומה, תוך שיצוין כי היא מיועדת לעיון בית המשפט בלבד ואין לשלוח לסריקה.

2.         כל מסמך המצורף לתצהיר, יסומן כנספח, על פי סדר צירופו. ככל שהתצהיר (כולל נספחיו) עולה על 10 עמודים, יש להגיש עותק נוסף, בו יסומן כל נספח באמצעות דגלון, ועל עותק זה יצויין כי הוא אינו לסריקה וכי יש להכניסו ידנית לתיק הנייר.

3.         היה ויסרב עד לתת תצהיר יגיש הצד הרלבנטי בקשה מנומקת ערוכה כדין במועד שנקבע להגשת תצהירים מטעמו, יצרף אסמכתאות לפניה אל העד, וכן יצרף תמצית העדות.

4.         אם התובע לא יגיש תצהירים במועד, תימחק התביעה. אם הנתבעת/צד ג'/ד' לא תגיש תצהירים במועד תינתן מלוא המשמעות לתקנה 168(ב) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984.

5. היה ויתנגד צד להגשת מסמך ללא חקירת עורכו, יודיע על כך לבית המשפט ולצד שכנגד תוך 7 ימים מיום קבלת התצהירים. התנגדויות אשר יתברר כי לא היו ענייניות, יובאו בחשבון כשיקול לעניין הוצאות.

6.         הצדדים ידאגו לזימון עדיהם לישיבת ההוכחות לפחות 60 יום לפני מועד הישיבה. על עורכי הדין לוודא עם העדים לפני הישיבה את הגעתם. מובהר כי מועד הישיבה לא ידחה עקב אי התייצבות עד שלא זומן כמפורט לעיל.

7.         נקבע לישיבה קצרה (שאינה ישיבת הוכחות) ליום 27.2.20 שעה 09:30.

ניתנה היום, ז' תשרי תש"פ, 06 אוקטובר 2019, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
03/06/2018 החלטה שניתנה ע"י אילת דגן אילת דגן צפייה
29/11/2018 החלטה שניתנה ע"י אילת דגן אילת דגן צפייה
06/10/2019 הוראה לתובע 1 להגיש תצהירים אייל דורון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פלוני סאמי אבו-ורדה
נתבע 1 י.כ. מרכבים בע"מ מארק שירין
נתבע 2 מנורה מבטחים ביטוח בע"מ מארק שירין