טוען...

פסק דין שניתנה ע"י ראמי נאסר

ראמי נאסר22/02/2018

בפני

כבוד הרשם הבכיר ראמי נאסר

תובע / נתבע שכנגד

עלי שעבי

נגד

נתבעים / תובעים שכנגד

1. עומר חזן

2. שומרה חב' לביטוח בע"מ

פסק דין

  1. הצדדים הסמיכוני ליתן הכרעה בתיק על דרך הפשרה, לאחר שהסברתי לצדדים את המשמעות של ההכרעה בדרך זו, וזאת מכח סמכותי לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד-1984.
  2. יש לציין כי סעיף 79א. לחוק יוצר הסדר שתחולתו על כל סוגי הסכסוכים בפני הערכאות ועל כל רכיבי ההכרעה בסכסוכים אלה, לרבות קביעת אחריות, אשם תורם, חלוקת אחריות ועוד. צדדים אשר מפקידים הכרעות אלה בידי בית המשפט על מנת שיפסוק על דרך הפשרה, מסכימים למעשה לקיצור משך ההתדיינות ביניהם ולקיום הליך מהיר שתוצאותיו סופיות, בכפוף לאפשרויות הערעור הקבועות בדין.
  3. לאחר עיון בכתבי הטענות על נספחיהם, במסמכים שהוגשו לתיק בית המשפט, בתמונות הנזקים של הרכבים כפי שהוצגו גם במהלך הדיון מהיום ולאחר שמיעת העדים מטעם הצדדים ובשים לב למהימנות שמצאתי לייחס לשני הצדדים ולגרסתם למהלך האירוע נשוא התאונה אל מול התמונות של מקום האירוע, ובמסגרת הדיונית המוסכמת, אני מחייב את הנתבעים, ביחד ולחוד, לשלם לתובע סך של 6,140 ₪ בתוספת מחצית ראשונה של אגרת בית משפט בסך 374 ₪ ושכ"ט עו"ד בסך כולל של 1,800 ₪. סכומים אלו ישולמו תוך 30 יום מיום המצאת פסק דין שאם לא כן, ישאו הפרשי הצמדה וריבית כחוק החל מהיום ועד התשלום המלא בפועל.
  4. לגבי התביעה שכנגד שהתבררה גם היא היום - אני מחייב את הנתבע שכנגד לשלם לתובעים שכנגד סך של 9,565 ₪ בתוספת מחצית ראשונה של אגרת בית משפט בסך 374 ₪ ושכ"ט עו"ד בסך כולל של 1,800 ₪. סכומים אלו ישולמו תוך 30 יום מיום המצאת פסק דין שאם לא כן, ישאו הפרשי הצמדה וריבית כחוק החל מהיום ועד התשלום המלא בפועל.
  5. בהתחשב באופן בו הסתיים ההליך, אני פוטר את התובע והתובעים שכנגד מהמחצית השנייה של האגרה, וככל ששולמה, אני מורה על השבת המחצית השנייה של האגרה לידי הצדדים באמצעות ב"כ.
  6. המזכירות תשלח העתק מפסה"ד לב"כ הצדדים.

ניתן היום, ז' אדר תשע"ח, 22 פברואר 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
27/09/2017 החלטה שניתנה ע"י ראמי נאסר ראמי נאסר צפייה
15/11/2017 החלטה שניתנה ע"י ראמי נאסר ראמי נאסר צפייה
22/02/2018 פסק דין שניתנה ע"י ראמי נאסר ראמי נאסר צפייה