טוען...

הוראה למוטב להגיש תסקיר

שוש שטרית02/07/2017

לפני כבוד השופטת שוש שטרית

המבקשת

מדינת ישראל

ע"י ב"כ עו"ד נמרוד שחל והמתמחה רפי שמואל

נגד

המשיב

אורי גבריאלוב (עציר) ת.ז. 031903511 - בעצמו

ע"י ב"כ עו"ד דודי אביטן

<#1#>

פרוטוקול

ב"כ המשיב:

המשיב לא רוצה לחתום על ערבות עצמית.

המשיב:

אני לא רוצה עו"ד.

ב"כ המשיב:

אנו סבורים שיש מקום בתיק לבחינת חוות דעת פסיכיאטרית אולם המשיב לאחר שעלה לאולם מסר לי שהוא רוצה לייצג את עצמו, בנסיבות העניין משאיר את העניין לשיקול דעת בית המשפט.

המשיב:

אני לא רוצה עו"ד לא פרטי ולא ציבורי.

כשבית המשפט אומר לי שבדיון הקודם ניתנה החלטה שאני אחתום על ערבות עצמית ואשתחרר, אני משיב שיש לי צו הרחקה ואין לי איפה להיות. דיברתי עם העו"ס בקשר לקצבת הביטוח לאומי שלי שיחזור לחשבון שלי, אני רוצה שזה יחזור אליי ואני אשכיר דירה. היא לא נותנת לי את הכסף אם אני לא אעשה את הצעד הזה דרך הסיוע.

לשאלת בית המשפט אם אני רוצה לחזור הביתה, אני משיב שלא, אני רוצה להישאר במעצר חודש עד שהסיוע המשפטי ייכנס לתמונה. אין לי מה לעשות בבית הזה, אני רק סובל שם, אני מגיע רק לאשפוזים ולבתי סוהר סתם, כי אני מבקש את הכסף שלי, אחרי שעבדתי וחסכתי. כל פעם היא עושה לי קונצים.

העו"ס אמרה לי שעוד חודש יסתדר העניין שלי, גם מילאתי טפסים. אני מבקש להישאר במעצר חודש. יש לי צו הרחקה וכשאני מגיע לשם יש לי אנרגיות שליליות.

לשאלת בית המשפט, במעצר הקודם פגשתי את שירות המבחן. אני מסכים להיפגש עם שירות המבחן גם הפעם, ויכול שהם גם יעזרו לי מול העו"ס.

אני מבין את בית המשפט שככל שאני אחתום על ערבות עצמית אני אוכל להשתחרר וזה תלוי בי.

ב"כ המבקשת:

למרות שיש החלטת שחרור, המשיב לא עומד בתנאים שמסתכמים בחתימה על ערבות עצמית, אנו מבקשים שבית המשפט יעיין בחומר החקירה וירשם מקיומן של ראיות לכאורה ועילת מעצר.

אנו מבקשים לקבל גם חוות דעת פסיכיאטרית בעניינו של המשיב.

המשיב:
אני לא רוצה להגיע לפסיכיאטר, אני סבלתי מהם, בגלל זה אני הגעתי לפה. אני עברתי אשפוזים. שם הייתי מקבל טיפול והייתי אלים, עכשיו אני לא אלים.

לשאלת בית המשפט האם אני מבין את כתב האישום שהוגש נגדי, אני משיב שכן.

<#2#>

החלטה

מורה על שחרור עו"ד דודי אביטן והסנגוריה הציבורית מהמשך ייצוגו של המשיב, זאת על פי בקשתו ובשים לב להחלטות המורות על שחרורו של המשיב ממעצר במהלך השבוע וחצי האחרונים.

עיון בחומר החקירה לרבות הודעת המשיב מעלה כי זה מודה בחקירתו כי הוא התעצבן ושבר את המזנון ואת הטלוויזיה ועשה כן מכיוון שאמו החורגת לא רוצה לתת לו את כספו חזרה, המדובר בקצבת נכות שככל הנראה אמו החורגת מקבלת אותה לידיה.

אשר לעילת המעצר, בהחלטות קודמות עמדו המותבים אשר דנו בעניינו של המשיב בעילת המעצר והורו על שחרורו בתנאים שכללו ערבות צד ג' וערבות עצמית שבהמשך בוטלה ערבות צד ג' אולם עד היום מסרב המשיב לחתום על ערבות עצמית ולמעשה מסרב להשתחרר ודבריו לפרוטוקול היום מדברים בעד עצמם.

בנסיבות האמורות, אני מורה על מעצרו של המשיב עד החלטה אחרת. למשיב הובהר כי ככל שהוא יבקש להשתחרר, כל שעליו לעשות הוא לחתום על ערבות עצמית להבטחת תנאי שחרורו כאמור בהחלטתו של כב' השופט פורר מיום 25.6.2017.

לאור התרשמותי מנזקקות של המשיב לעזרה בענייניו מול שירותי הרווחה והוריו, מתבקש שירות המבחן להגיש תסקיר מעצר וזאת עד ליום 17.7.2017.

קובעת דיון נוסף ליום 17.7.2017 בשעה 09:30.

המזכירות תעביר העתק החלטתי לשירות המבחן.

המשיב יישאר במעצר עד החלטה אחרת ויובא לדיון באמצעות שב"ס.

משפטו של המשיב החל. משבוצעה הקראה מורה על ביטול דיון ההקראה בתיק העיקרי שנקבע ליום 9.7.2017, ועל ביטול זימון המשיב באמצעות שב"ס לאותו מועד.

<#3#>

ניתנה והודעה היום ח' תמוז תשע"ז, 02/07/2017 במעמד הנוכחים.

שוש שטרית , שופטת בכירה

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
25/06/2017 הוראה למשיב 1 להגיש הפקדת ערבות שוש שטרית צפייה
02/07/2017 הוראה למוטב להגיש תסקיר שוש שטרית צפייה
30/07/2017 החלטה שניתנה ע"י שוש שטרית שוש שטרית צפייה
30/07/2017 החלטה שניתנה ע"י שוש שטרית שוש שטרית צפייה
20/08/2017 הוראה למוטב להגיש תסקיר דניאל בן טולילה צפייה