טוען...

פסק דין שניתנה ע"י איתי רגב

איתי רגב29/10/2017

בפני

כב' הרשם הבכיר איתי רגב

תובעים

1.מרים ישראלי

2.בנימין ישראלי

נגד

נתבעת

גרין רהוט ועיצוב הגן בע"מ

פסק דין

לפני תביעה על סך 25,000 ₪.

התובעים טוענים כי רכשו מהנתבעת ריהוט גן, אשר עם קבלת המוצרים שנרכשו נתגלו בהם פגמים רבים. בעקבות פניה לנתבעת הוחלפו מערכת הישיבה והשולחן – אך גם במוצרים החדשים שסופקו נמצאו אותם פגמים. לאחר שהוחלפו פעם נוספת התברר כי גם בפעם זו סופקו מוצרים פגומים. השולחן לא הוחלף פעם נוסף, בשל מחסור במלאי. נסיון להגיע להסכמה בדבר החלפת השולחן בדגם אחר לא צלח, לדברי נציג הנתבעת בשל התנגדות בעלי הנתבעת.

בכתב התביעה צוינו אף טענות ביחס לפגמים בגריל שנרכש, אולם כעולה מכתב ההגנה ומדברי הצדדים בדיון – משהוחלף מכשיר זה אין לתובעים עוד טענות ביחס לגריל.

הנתבעת אישרה את עיקרי טענות התובעים וטענה כי פעלה כמיטב יכולתה על מנת שהתובעים יהיו שבעי רצון מהסחורה. בכתב ההגנה טענה הנתבעת כי הפגמים במערכת הישיבה היו קלים וכי "הלקוחה חיפשה כל דרך למצוא פגמים בשולחן" וכי "הלקוח קיבל בדיוק את השולחן עם רמת הגימור כפי שראה בסניף".

בדיון אישר נציג הנתבעת כי "אין לי בעיה להחליף את השולחן" וכי "אם יש מוצרים שהם פגומים ונאכלו בשמש, אין לי בעיה להחליף לחדש".

מעיון בנספחי כתב התביעה עולה כי בתמורה למוצרים שרכשו התובעים, למעט הגריל, שילמו התובעים סך 15,587 ₪.

משנמצא כי אין, למעשה, מחלוקת באשר לזכותם של התובעים להחליף המוצרים מצאתי להורות על ביטולה של העסקה, למעט באשר לרכישת הגריל.

התובעים יחזירו לנתבעת את מערכת הישיבה ואת השולחן. ההובלה תיעשה על ידי הנתבעת ועל חשבונה, ובתיאום עם התובעים. הנתבעת תחזיר לתובעים את התמורה ששילמו בעד המוצרים שיוחזרו – בסך 15,587 ₪. בנוסף תישא הנתבעת באגרת בית המשפט בסך 250 ₪.

התשלום ואיסוף הרהיטים מבית התובעים יבוצעו בתוך 30 יום מהיום. ככל שלא יבוצע התשלום במועד יישאו הסכומים הנקובים הפרשי הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה ועד לתשלום המלא בפועל.

המבקש לערער על פסק הדין רשאי להגיש בקשה לבית המשפט המחוזי מרכז לוד.

ניתן היום, ט' חשוון תשע"ח, 29 אוקטובר 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
29/10/2017 פסק דין שניתנה ע"י איתי רגב איתי רגב צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 מרים ישראלי
תובע 2 בנימין ישראלי
נתבע 1 גרין רהוט ועיצוב הגן בע"מ