טוען...

החלטה

שרית זוכוביצקי-אורי22/08/2017

דו"ח תעבורה 40200620249

לפני כבוד השופטת שרית זוכוביצקי-אורי

המבקשת

חבצלת איבגי

נגד

המשיבה

מדינת ישראל

<#1#>

נוכחים:

המבקשת בעצמה

ב"כ המשיבה עו"ד אייל סמואל

פרוטוקול

המבקשת: אני חוזרת על הבקשה ורוצה להוסיף , לבן שלי אין רשיון נהיגה ולקח את הרכב בלא ידעתי, לשאלת בית משפט מה עשיתי כדי למנוע את הדבר לקח את זה ביום שישי בלילה הייתי ישנה, המפתחות היו בבית לא חלמתי שיהיה דבר כזה מעכשיו והלאה אשן עם המפתחות, ממש ציער אותי והוא התחרט על זה הוא ועוד כמה חברים ועוד חבר לקח להורה השני נגררו אחד אחרי השני, לא העליתי על דעתי שיקרה לי דבר כזה, מדובר בילד שעולה לכיתה י"ב עושה בגרויות, ממש לא מעקלת שקרה דבר כזה. הרכב נלקח ממני מיום שבת . אני מתחילה בשעה 6:30 את העובדה צריכה לנסוע באוטו' ויש לי אחות עם פיגור שכלי והיא נכה, נמצאת במגדל בטבריה וכל שבוע וחצי מבקרת אותה שזה גם מקשה עליי שאני ללא רכב (מציגה מסמכים) אני נשואה , כרגע מאוד קשה לנו הבן בבית קיבל עונש שלא להיפגש עם חברים .

ב"כ המשיבה : אנו מתנגדים לבקשה מדובר בעבירה חמורה של בלתי מורשה אשר לא רק שלקח את הרכב וסיכן עצמו עימו ברכב היו עוד שלושה נוסעים.

מעבר לכך לא ברור כי נסעו פעולות אקטיביות על מנת לשמור על הרכב. בנסיבות הללו סבורים כי בקשה זו לא עומדת בקנה אחד עם הדרישות הקבועות בחוק ובפסיקה מבקש לדחות אותה.

<#2#>

החלטה

בפניי בקשה של בעלת הרכב להחזרת הרכב שנתפס על ידי קצין משטרה למשך 30 ימים.

בנה של המבקשת חשוד בכך שנהג ברכב ללא רישיון נהיגה.

המבקשת שהינה אחות במקצועה טענה כי מדובר בהתנהגות של בנה שהינו בן 17 בלבד אותה לא יכלה לצפות , בנה עולה לכיתה י"ב ללא הסתבכויות עם החוק ולא עלה על דעתה כי ייקח את המפתחות וינהג.

היא ובעלה קיבלו את האירוע קשה מאוד ואסרו על בנם להיפגש עם חברים.

המבקשת משמשת אפוטרופסית לאחות ומגיעה לביקור אחת לשבוע במגדל ליד טבריה. השבתת הרכב מקשה עליה להגעה לעבודה, אינה מאפשרת לה להיפגש עם אחותה.

לאחר ששמעתי את המבקשת אני סבורה כי מדובר בעבירה שלא היה בידה של המבקשת למנוע וכי היא הופתעה מעצם ביצועה , ובשים לב לנסיבותיה האישיות ולתקופת ההשבתה שכבר רוצתה אני מורה על השבת הרכב לאלתר.

מדובר ברכב מסוג טיוטה מס' רישוי 1805162.

זכות ערר כחוק.

<#3#>

ניתנה והודעה היום ל' אב תשע"ז, 22/08/2017 במעמד הנוכחים.

שרית זוכוביצקי-אורי , שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
22/08/2017 החלטה שרית זוכוביצקי-אורי צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 חבצלת איבגי
משיב 1 מדינת ישראל גלעד יששכר משולם