טוען...

פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר

צוריאל לרנר28/05/2018

בפני

כב' הרשם הבכיר צוריאל לרנר

תובעת

הראל חברה לביטוח בע"מ

נגד

נתבעים

1.מוחמד סרסור

2.פ.ג.ס תשתיות ופיתוח בע"מ

3.איילון חברה לביטוח בע"מ

פסק דין

בפני תביעה כספית, על סך של 13,073 ₪, שעניינה נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונת דרכים. בתום הדיון שהתקיים בפני, ובנסיבות, הסכימו הצדדים להכרעה על פי סעיף 79א(א) לחוק בתי המשפט, בלא נימוקים, ובהסתמך על כתבי הטענות, העדויות וחומר הראיות שהוגש.

בקליפת אגוז: בין צד ימין קדמי של משאית הנתבעים לדופן שמאל של רכב התובעת היה מגע, במקום בו 3 נתיבים מצטמצמים ל-2. נהגת התובעת טענה שעמדה על מקומה, מחמת הפקק שנוצר, כשהמשאית סטתה לעברה (אך גרסתה אינה מתיישבת עם התפתחות סבירה של תנועה במצב נתיבים כזה, ומסתבר יותר כי היתה בתנועה, אגב ניסיון השתלבות שמאלה), ואילו נהג הנתבעים טוען כי הרכב נצמד למשאית, בשל אוטובוס שהיה מימין לו, וגרם לעצמו נזק (אולם גרסה זו אינה דומה לגרסה שדווחה בשמו). בנוסף, רכב התובעת נבדק לאחר למעלה משנה מיום התרחשות התאונה, ונהג הנתבעים טוען כי הנזק שנגרם בפועל ביום התאונה מצומצם בהרבה מזה שצילם השמאי, ואינו יותר מאשר שריטה לאורך הרכב.

לאחר ששמעתי את העדויות, ולאחר שעיינתי במוצגים ובכתבי הטענות, לרבות רכיבי הנזק השונים, הנני קובע שיהיה זה נכון וצודק לדחות את התביעה, ואני דוחה אותה, ללא צו להוצאות.

ניתן היום, י"ד סיוון תשע"ח, 28 מאי 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
28/05/2018 פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר צוריאל לרנר צפייה