טוען...

פסק דין שניתנה ע"י אייל דוד

אייל דוד13/04/2018

לפני

כב' הרשם הבכיר אייל דוד

המשיב-התובע

עמרם אזולאי

ע"י ב:כ עו"ד רונן דויד

נגד

המבקשת -הנתבעת

יעל טובי

ע"י ב"כ עו"ד שמעון גיגי

פסק דין

1. המשיב הגיש ללשכת ההוצל"פ בקשה לביצוע שטר על סך של 286,000 ₪ (קרן) כנגד המבקשת.

המבקשת הגישה בקשת התנגדות לביצוע השטר שהועברה לבימ"ש ודיון בה נקבע לפני

ליום 04/03/18.

2. לדיון לא התייצבה המבקשת, אולם התייצבו ב"כ וכן אביה מר שלמה הירשביין. לטענתם, המבקשת שילדה כחודש ימים לפני הדיון, לא חשה בטוב ולכן נבצר ממנה להתייצב לדיון. לא הוצג לפני אישור רפואי אך צויין כי אישור רפואי יוגש לתיק לאחר שהמבקשת "תראה רופא".

3. ב"כ המשיב עתר למחיקת התצהיר, בהעדר התייצבות המבקשת לחקירה על תצהירה, דחיית ההתנגדות ושפעול הליכי הוצל"פ. ב"כ המבקשת ביקש שלא ליתן פסק דין הדוחה את ההתנגדות בהעדר התייצבותה של המבקשת ולקבוע מועד דיון חדש אליו תתייצב המבקשת לחקירה על תצהירה. בהמלצת בימ"ש, הסכים ב"כ המשיב שהדיון יידחה בכפוף לתשלום הוצאות ושכר טרחת עו"ד המשיב שהתייצבו לדיון.

4. לאחר שמיעת עמדות הצדדים, החלטתי לקבוע מועד דיון נוסף לדיון בבקשת ההתנגדות בכפוף להפקדה כספית בפועל, בסך של 2,500 ₪ בקופת בית המשפט, עד ולא יאוחר מיום 10/4/18. בהחלטה ציינתי במפורש שככל שחלילה לא יופקד הסך הנ"ל במועד, בית המשפט ייתן פסק דין הדוחה את בקשת ההתנגדות, על כל המשתמע מכך.

5. מעיון בתיק עולה כי המבקשת לא הפקידה את ההוצאות במועד, בהתאם להחלטתי. לפיכך, אני נעתר לבקשת המשיב ובהעדר התייצבות מטעם המבקשת, אני מורה על מחיקת התצהיר שהוגש בתמיכה להתנגדותה ומורה על דחיית ההתנגדות ושפעול ההליכים בתיק הוצל"פ שמספרו 5167090117. בנוסף, אני מחייב את המבקשת בתשלום הוצאות ושכר טרחת עו"ד למשיב בגין בקשת ההתנגדות והתייצבותם לדיון שהתקיים ביום 04/03/18 בסך כולל של 4,000 ₪ שישולמו לב"כ המשיב בתוך 30 ימים מהיום שאם לא כן יתווספו לחוב בתיק ההוצל"פ.

המזכירות תמציא העתק פסק הדין לב"כ הצדדים ותסגור את התיק בבימ"ש.

זכות ערעור כחוק

ניתן היום, כ"ח ניסן תשע"ח, 13 אפריל 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
13/04/2018 פסק דין שניתנה ע"י אייל דוד אייל דוד צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 עמרם אזולאי רונן דוידי
נתבע 1 יעל טובי שמעון גיגי