טוען...

החלטה שניתנה ע"י ריבה שרון

ריבה שרון04/04/2018

בפני

כבוד השופטת ריבה שרון

תובעת

פלונית

נגד

נתבעת

שירביט חברה לביטוח בע"מ

הצעה

ילידת 12/55. ת.ד. עבודה מיום 11/11/12.

במסגרת כ"ת לא נתבקש מינוי מומחים ו/או קביעת מל"ל המחייבת על פי דין- ביחס לנכות צמיתה ואפילו זמנית. לכתב התביעה צורפה תעודת מחלה עד ליום 5/12/12. משכך- ומבלי להקל ראש בטענות ובפגיעת התובעת, הרי שעל יסוד המצוי לפני- אין בידי לקבל את דרישת התובעת לפיצוי בגין עזרת הזולת ו/או לכל ראש נזק אחר, מעבר לתקופה שמיום 5/12/12. לא ביחס לעבר, ולא ביחס לעתיד. זאת ועוד. אין לפני אישור מעסיק בדבר העדרות בפועל מעבודה. בנוסף- על פניו, הואיל ודומה לכאורה שמדובר ב'מעביד מאושר', וכל עוד לא הוכח אחרת, יש לצאת מתוך הנחה שככל שהתובעת נעדרה מעבודתה- הרי ששכרה שולם כסדרו. טענה להפסדים בגין העדרות הקשורה בתאונה- טעונה הוכחה, ובשלב זה אין כזו בפני. למותר לציין כי הוצאות רפואיות- מכוסות במסגרת סל הבריאות וע"י המל"ל. הוא הדין בנסיעות לטיפולים רפואיים- המכוסים אף הם. לא רק זו אף זו: עזרת רגילה בין בני משפחה, אינה מתומחרת כעזרת גורם חיצוני. זאת- מבלי שיהא בכך משום אמירה לגוף הנטען בתחשיב הנזק בהקשר זה.

נתתי את הדעת לכל אלה, ועוד.

על יסוד המצוי לפני בשלב זה- אני מעריכה את הנזק, לצרכי פשרה, בסך של ­5,400 ₪. לנ"ל יתווספו שכ"ט עו"ד בשיעור המקובל ואגרה ששולמה בפתיחת התיק.

הצעתי מועלית לצרכי פשרה בלבד, וכדי לאפשר קניית סיכונים וסיכויים הדדית הנכונה לשלב זה של הדיון ואין בה משום סוף פסוק ו/או אמירה או קביעה מחייבות

הצדדים מוזמנים לבוא בדברים, למצות הדברות ולהודיעני את תוצאותיה בהודעה משותפת שתוגש ע"י ב"כ התובעת, עד ליום 18/5. תשובת התובעת לנתבעת תינתן (ישירות לב"כ) עד ליום 15/4. הנתבעת תשיב (ישירות לב"כ התובעת) עד ליום 14/5. אבקש להמנע מהגשת הודעות ביניים לתיק. בהצלחה.

המזכירות תואיל לשלוח את הצעתי לב"כ הצדדים. ב"כ התובעת יעקבו אחר קבלת תשובת הנתבעת וירשמו לפניהם ת.פ להגשת ההודעה לתיק.

ניתנה היום, י"ט ניסן תשע"ח, 04 אפריל 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
04/04/2018 החלטה שניתנה ע"י ריבה שרון ריבה שרון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פלוני אהרן יעקובוביץ
נתבע 1 שירביט חברה לביטוח בע"מ בנימין ירושלמי